کد خبر : 1496266 | 18 دی 1396 ساعت 15:56 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

خالقی فر: نتیجه می گیریم وضعمان هم خوب است!

رضا خالقی فر از شرایط حاکم بر گسترش فولاد کاملا راضی است .

خالقی فر: نتیجه می گیریم وضعمان هم خوب است!

به گزارش "ورزش سه"، رضا خالقی فر در رابطه با نتایج خوب گسترش هم می‌گوید: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم و هر سال رتبه‌مان نسبت به سال گذشته بهتر شود. در واقع گسترش تلاش می‌کند تا به جایگاهی که حقش است برسد. 


وی معتقد است با پیروزی برابر فولاد  شکستشان مقابل ذوب آهن را جبران خواهند کرد: مطمئنا در بازی مقابل فولاد همه تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز آن بازی را کسب کنیم و باخت مقابل ذوب آهن را جبران خواهیم کرد.فولاد چراغ خاموش کارش را پیش برده و دوم جدول است، آنها تیم خطرناکی هستند و بازیکنان خوبی دارند. 


مهاجم گسترش در ادامه گفت: ما در این چند بازی فقط روی غافلگیری شکست خوردیم ولی از این به بعد مفت بازی را از دست نمی‌دهیم. رقبا بعد از نتایجی که طی هفته‌های اخیر کسب کردیم به این نتیجه رسیدند که مقابل گسترش بازی کردن خیلی سخت است و ما به راحتی به آنها باج نمی‌دهیم. 


خالقی‌فر شرایط گسترش را بعد از حضور کریمی مناسب توصیف می‌کند: آمدن آقای کریمی ما را از شرایط بد نیم فصل اول دور کرد و سیرصعودیمان را خیلی خوب پیش بردیم البته نباید از زحمات مسئولین باشگاه گسترش هم چشمپوشی کرد. ما اکنون به نسبت خیلی از تیم‌ها شرایط خوب مالی را تجربه می‌کنیم و همین موضوع انگیزه بچه‌های تیم را برای کسب نتیجه و رتبه‌ای بهتر چند برابر کرده است. 


وقتی از او سوال می‌کنیم که گسترش به نسبت سایر تیم‌ها شرایط خوبی دارد یا نه او اینطور توضیح می‌دهد: تنها باشگاهی که در واقع می‌بینید خصوصی است و روند رو به رشدی هم طی سال‌های حضورش در لیگ‌برتر داشته گسترش است و به اعتقاد من باید از این کار بزرگ مسئولین باشگاه تقدیر شود و آنها را زیرسایه حمایت خودشان قرار دهند. کمتر کسی در این روزگار می‌آید و از جیب خودش هزینه می‌کند آن هم در صورتی که هیچ درآمدی برایش نداشته باشد. بخش خصوصی واقعا با ترس و لرز وارد ورزش می‌شود و زمانی این موضوع برای آنها سودآور است که پخش زنده داشته باشند و بتوانند از این راه درآمدی کسب کنند. اکنون خیلی از سرمایه‌گذاران در فوتبال بابت این موضوع دست از حمایتشان برمی‌دارند و مسیر و پولشان را صرف امور دیگری می‌کنند. امیدواریم که مسئولین فوتبالی به این موضوع رسیدگی کنند و حمایت‌ از این سرمایه‌گذاران بیشتر شود تا آنها هم ترغیب شوند و پولشان را برای حمایت این جوان‌ها در فوتبال خرج کنند. 


وی درباره رویارویی‌شان مقابل پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: الان به بازی پرسپولیس فکر نمی‌کنم و بازی فولاد و نتیجه‌اش برایم اولویت دارد، بعد از پایان سوت این بازی به بازی با پرسپولیس فکر خواهم کرد. البته پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازی مقابل این تیم آن هم در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرشورش همیشه جذابیت خاص خودش را دارد، سعی می‌کنیم بهترین بازی را داشته باشیم و از حق تبریز و گسترش دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها