کد خبر : 1496491 | 19 دی 1396 ساعت 14:46 | 123.5K بازدید | 1 دیدگاه

همسر مهاجم ملی پوش المپیاکوس کیست؟

انصاریفرد؛ زندگی عاشقانه یک مهاجم آرام

2500 سال بعد از نبرد سالامیس این بار ایران و یونان از طریق دریا به صلح رسیدند.

انصاریفرد؛ زندگی عاشقانه یک مهاجم آرام 

به گزارش " ورزش سه" 480 سال پیش از میلاد خشایارشاه و لشگر بزرگش یونان را به تسخیر در آورده و در آتن مراسم رژه برگزار کردند، در ادامه جنگی دریایی در جزیره سالامیس میان یونان و ایران رخ داد. فرمانده نیروی دریایی ایران در نبرد سالامیس، آرتمیس ملکه هالیکارناس جایی در دریای اژه بود. آرتمیس به خشایارشاه پیشنهاد داد که در سالامیس با یونانیان نجنگد اما وقتی در رای گیری خشایارشاه بیشتر آرا به سوی جنگ بود آرتمیس نیز فرماندهی نیروهای دریایی ایران را به عهده گرفت هرچند در این نبرد لشگر ایرانیان شکست خورد.


حالا اما بعد از 2500 سال یک دختر دریانورد یونانی با خودش صلح و عشق آورده است و فرمانده ایرانی نامش کریم انصاریفرد است.

 


*عروس یونانی ایران


الکساندرا صوفیا کالوولی در این روزها نامی آشنا برای ورزش دوستان ایرانی است. او همسر آینده کریم انصاریفرد مهاجم ملی پوش تیم المپیاکو است. او تحصیلکرده رشته پزشکی در قبرس و سپس روانشناسی در دانشگاه کولوناکی است. او حدود یک سال قبل در دیدار با کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی المپیاکو یونان احساسی را تجربه کرد که نتیجه اش امروز عکس های زیبا و عاشقانه ای از آن ها روی جلد رسانه های مختلف است. او از خانواده ای ثروتمند و سرشناس در یونان است و در یک سال گذشته توانسته شرکت کشتیرانی اش را توسعه بدهد. او بسیار توانمند در مذاکرات و دیپلماسی تجارت است و در مذاکره با سران حمل و نقل دریایی جهان همواره موفق بوده است. او اهل ورزش است و به مدت چهار سال تنیس بازی کرده ضمن اینکه از کودکی پیانو می نواخته است.

 


*داستان آشنایی


کریم انصاریفرد و صوفیا، یک سال قبل با هم آشنا شدند و روز گذشته مراسم نامزدی شان را برگزار کردند. کریم پیشنهاد خود را به صوفیا در سفری که به اتریش داشتند و در حضور پدر و مادر او مطرح کرد و البته که با جواب مثبت صوفیا و خانواده اش مواجه شد. آن ها در یک سال گذشته با هم بوده اند و اکنون در خانه ای در جنوب آتن در گلیفادا که متعلق به کریم انصاریفرد است زندگی می کنند.

دیدگاه‌ها