کد خبر : 1496692 | 20 دی 1396 ساعت 15:07 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

سنگ اندازی پالمیراس در انتقال مدافع کلمبیایی به بارسا

یری مینا، مدافع کلمبیایی پالمیراس، مدافع مورد نظر بارسلونا برای جایگزینی خاویر ماسکرانو است.

سنگ اندازی پالمیراس در انتقال مدافع کلمبیایی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ماسکرانو اعلام کرد قصد ترک بارسا را دارد، مسئولان این باشگاه به تکاپو برای یافتن جانشینی مناسب برای مدافع آرژانتینی افتادند. ابتدا بارسا قرار بود مدافعی کلمبیایی به نام یری مینا را تابستان آتی به خدمت بگیرد؛ ولی تصمیم غیرمنتظره ماسکرانو سبب شد تا انتقال ستاره باشگاه پالمیراس زودتر از موعد انجام شود.

مذاکرات بارسلونا و پالمیراس چند روزی است که به صورت جدی دنبال می شود. ابتدا گفته می شد که مینا روز دوشنبه همراه کوتینیو به هواداران معرفی خواهد شد؛ ولی دو مانع هنوز بر سر راه انتقال او وجود دارد.

 

 

1275099

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، پالمیراس از بارسلونا درخواست کرده است که 5 درصد حق رشد مینا را این باشگاه تقبل کند. به این ترتیب که بارسا باید 5 درصد حق رشد مینا را به باشگاه هایی که بین 12 تا 23 سالگی در آنها بازی کرده بپردازد. دوم اینکه پالمیراسی ها خواسته اند که بارسلونا مبلغ 12 میلیون یورو را به صورت یکجا پرداخت کند و پرداخت قسطی را رد کرده اند.

 

اگر امروز همه این موانع برداشته شود، مینا با پروازی اختصاصی سائوپائولو را به مقصد بارسلون ترک خواهد کرد و فردا عصر به هواداران معرفی می شود.

دیدگاه‌ها