کد خبر : 1496714 | 20 دی 1396 ساعت 16:54 | 151.7K بازدید | 4 دیدگاه

نمایندگان باشگاه تبریزی به ترکیه سفر کردند

مصطفی دنیزلی در نزدیکی تراکتورسازی

نمایندگان باشگاه تراکتورسازی برای مذاکره با مصطفی دنیزلی سرمربی نامدار ترکیه‌ای به این کشور سفر کردند و به نظر می‌رسد در پایان سفر خود این مربی را راضی به حضور در ایران کنند.

مصطفی دنیزلی در نزدیکی تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، اختلافات پیش آمده میان مصطفی آجورلو و یحیی گل‌محمدی مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی در روزهای گذشته شدت گرفته است؛ بعد از جریمه 20 درصدی گل‌محمدی توسط باشگاه که حسابی سرمربی این تیم را عصبانی کرد، حالا به نظر می‌رسد این دو به آخر خط رسیدند و بعید است یحیی بتواند به کارش در تیم تبریزی ادامه دهد.


گل‌محمدی و آجورلو حدود 10 روز است که هیچ دیالوگ مستقیمی با هم برقرار نکردند و با اینکه سرمربی تراکتور بعد از بازی با استقلال گفته بود جلسه‌ای را با مدیرعامل برگزار می‌کند؛ اما درخواستی برای این جلسه نداد و آجورلو نیز تمایلی به این کار نداشت. در نهایت کار به اینجا کشید که امروز گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران حرف‌های تندی را علیه آجورلو بر زبان آورد و بر ماجرای اختلافاتش با مدیرعامل صحه گذاشت.

 

یحیی از مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی انتقاد کرد و جریمه‌ 20 درصدی‌اش را قانونی ندانست.


از صحبت‌های گل‌محمدی اینطور برمی‌آید که ماندن او در تراکتورسازی بعد از دیدار با نفت تهران بسیار دشوار باشد و احتمالا باید شاهد تغییراتی روی نیمکت تیم تبریزی باشیم.


در این شرایط خبر می‌رسد که مدیرعامل تراکتورسازی از روز گذشته دو نماینده خود را به ترکیه فرستاده تا با مصطفی دنیزلی سرمربی نامدار ترکیه‌ای وارد مذاکره شوند و او را راضی به بازگشت به ایران کنند. دنیزلی که هم‌اکنون در یک تیم پایین جدولی سمت مدیرفنی را برعهده دارد، اولین بار توسط آجورلو در پاس تهران به ایران آمد و از همانجا بود که محبوب هواداران فوتبال در ایران شد. حالا هم آجورلو برای تراکتورسازی دست روی این مربی سابقه‌دار گذاشته و نمایندگانش را به ترکیه فرستاده است.


در مذاکرات اولیه مسئولان تراکتورسازی با دنیزلی توافقاتی حاصل شده؛ اما هنوز بر سر جزییات توافق نکردند. دنیزلی به واسطه قراردادی که با باشگاه اسکیسر اسپور به عنوان مدیرفنی دارد، ملاحظاتی را برای این باشگاه در نظر گرفته و اگر بر سر جزییات قرارداد توافق انجام شود او با قراردادی 1.5 ساله هدایت تراکتورسازی را برعهده می‌گیرد.


با توجه به اینکه احتمالا توافق نهایی میان دو طرف حاصل خواهد شد، پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد که بازی با نفت تهران آخرین حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتورسازی باشد و دنیزلی احتمالا از هفته آینده هدایت تیم تبریزی را برعهده می‌گیرد، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد و حضور مربی ترک‌تبار در ایران منتفی شد.

دیدگاه‌ها