کد خبر : 1496759 | 20 دی 1396 ساعت 18:51 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از کوالالامپور و تهران؛ این بار در اصفهان

مظاهری–عالمه؛ دوئل گلر تیم‌های ملی ایران و سوریه

یکی از جذابیت های دربی اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر، دوئل دو دروازه بان تیم های ملی ایران و سوریه است. رشید مظاهری و ابراهیم عالمه در ادامه روند موفقیت آمیز خود به نبرد با یکدیگر می پردازند.

مظاهری–عالمه؛ دوئل گلر تیم‌های ملی ایران و سوریه

به گزارش "ورزش سه"، قطعا حساس ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر در اصفهان اتفاق می افتد. جایی که باید شصت و دومین دربی این شهر بین تیم های سپاهان و ذوب آهن برگزار شود. دیداری که هیجان انگیزترین نبردها از کادرفنی تا بازیکنان را در پی خواهد داشت. یکی از این رویارویی ها دوئل دروازه بان های دو تیم است. دو گلر ملی پوش تیم های سپاهان و ذوب آهن در ادامه بازی های موفق خود، روز جمعه با هم دیدار خواهند داشت.

 

رشید مظاهری یکی از چهار دروازه بانی محسوب می شود که در تمام بازی های لیگ هجدهم به میدان رفت و در این میان موفق شد 7 کلین شیت به ثبت برساند. البته نکته قابل توجه در رابطه با مظاهری، عملکرد خوب او در مهار ضربات پنالتی است. او در بازی های لیگ هفدهم موفق شده 4 ضربه پنالتی را مهار کند. مظاهری در سه دیدار دور برگشت توانسته دو بار دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

نکته قابل توجه در رابطه با دوئل این دروازه بان اینکه این دو تاکنون دو بار با یکدیگر دیدار داشته اند. دیدارهایی که به رقابت رودررو منجر نشده است. مظاهری که در یکی دو سال اخیر در اردوهای تیم ملی حضور داشته است در جریان دو دیدار رفت و برگشت ایران برابر سوریه در لیست تیم ملی حضور داشته است.

ابراهیم عالمه در دو دیداری که برای سپاهانی ها به میدان رفته است موفق شده دو کلین شیت به ثبت برساند و در این دیدار نیز به دنبال درخشان کردن آمار خود است.

دیدگاه‌ها