کد خبر : 1497060 | 22 دی 1396 ساعت 12:22 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی و چالش عبور از قعرنشینی با سیاه جامگان

بعد از دو پیروزی خیره کننده تیم‌های قعرنشین نفت تهران و استقلال خوزستان، اکنون رضا عنایتی کار سخت‌تری برابر پرسپولیس خواهد داشت.

عنایتی و چالش عبور از قعرنشینی با سیاه جامگان

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران بهترین استفاده را از عدم تمرکز شاگردان یحیی گل محمدی با توجه به حواشی اخیر برد و جذاب‌ترین سه امتیاز هفته را به خود اختصاص داد تا بعد از متوقف کردن پرسپولیس با این پیروزی از قعر جدول فاصله بگیرند.


استقلال خوزستان نیز بعد از مدت‌ها توانست یک پیروزی دلچسب کسب کند و با گلی که وحید نامداری به ثمر رساند از سد پدیده مشهد عبور کرد تا آنها نیز برای این هفته از شر قعر جدول خلاص شوند و امیدوار به ناکامی رضا عنایتی و شاگردانش برابر پرسپولیس باشند.


پرسپولیس که بهترین روند نتیجه گیری خود را در خارج از خانه کسب کرده، مطمئنا خطرناک‌ترین حریف مشکی‌پوشان محسوب می‌شود و رضا عنایتی برای عبور از برچسب ته جدولی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهد داشت. امتیازاتی که می‌تواند روحیه و انگیزه شاگردانش را برای ادامه مسابقات افزایش داده و آنها را بار دیگر به بقا در لیگ امیدوار کند.


باید دید در هفته‌ای که سه مدعی سقوط دیگر در این فصل با کسب امتیاز از زمین خارج شده‌اند، مشکی‌پوشان نیز قادر خواهند بود از حریف مدعی قهرمانی در این فصل امتیاز کسب کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها