کد خبر : 1497113 | 22 دی 1396 ساعت 16:28 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

میل قهرمانی را در تیم به وجود آورده‌ایم

پورموسوی: حضور مبعلی دلگرمی جوان‌های ماست

سیروس پورموسوی از تک امتیاز سوغات گرفته شده از تبریز کاملا راضی به نظر می‌رسید.

پورموسوی: حضور مبعلی دلگرمی جوان‌های ماست

به گزارش ورزش سه، پورموسوی بعد از حرف های ابتدایی درباره تساوی تیمش مقابل گسترش، تیمش را اقتصادی‌ترین تیم لیگ لقب داد.


حرف‌های سرمربی فولاد را بخوانید: 

 


کاش در چیدمان داورها دقت شود


بابت این بازی زیبا تبریک می گویم. تیم ما شایسته پیروزی بود،  با تمام احترامی که برای گسترش قائل هستیم همه شاهد بودند در دقایق پایانی پنالتی صدردرصد برای ما گرفته نشد. ما به این روش عادت کرده‌ایم. در بازی با پرسپولیس و هفته قبل با مشکی پوشان این اتفاق برای ما رخ داد. کمیته داوران تلاش می‌کند، اما باید در چیدمان داوری به خاطر حساسیت بازی ها بیشتر دقت کند. اشتباه داوری همه چیز را بهم میزند.

 


همه باور کرده‌اند می‌توانیم شگفتی آفرین باشیم


اکنون جایگاهمان در جدول جایگاه قابل قبولی است مطمئنا نیم فصل دوم بچه ها به این باور رسیده اند که می توانند شگفتی آفرین باشند و باور کنید فقط ما به عشق هوادارانمان بازی می کنیم، هوادارانی که 2 سال من از نزدیک دیدم که چقدر خون دل برای این تیم خوردند و برای این تیم ناراحت بودند. می خواهم تلاش کنم تا فولاد به جایگاه اصلی اش برسد و همانطور که شاهد بودید ما از دو بازیکن آکادمی مان استفاده کردیم و در تمام فصل هم با آنها نتایج خوبی کسب کردیم.  با تلاش و جدیت که بچه ها داشتند هفته به هفته میل به موفقیتمان زیاد شده  و جایگاهی که به سختی به دست آوردیم را به هیچ وجه نمی خواهیم از دست بدهیم. 

 


مشکلی از بابت بازیکن نداریم


به جز حامد لک و احمد عبدالله زاده که در اختیار تیم ملی بودند مابقی بازیکنان و جانشین ها خوب بازی کردند و فکر نمی کنم این هفته مشکلی از بابت بازیکن داشتیم.

 


فولاد اقتصادی‌ترین تیم لیگ است


با توجه به حریف تیممان را آنالیز می کنیم و مهره هایمان را می چینیم. ما قصدمان از برگشت ایمان به زمین این بود که از تجربه اش استفاده کنیم و حضور او در زمین باعث دلگرمی جوان های تیم می شود. وقتی تیم را در ابتدای فصل جمع و جور کردیم قصد داشتیم از بازیکنانی بهره ببریم که قبلا قهرمانی فولاد را از نزدیک احساس کردند و روی این تیم شناخت داشتند. ما جنگندگی و میل قهرمانی را در تیم به  وجود آوردیم هرچند که ما تیممان را برای قهرمانی نبسته بودیم. فولاد اقتصادی ترین تیم لیگ است و ای کاش قراردادها منتشر می شد و می دیدید که ما چطور تیم را جمع کردیم.

 

آندو امروز عالی کار کرد


آمدن آندو باعث شد تا گسترش بهتر بازی کند و نتیجه را تغییر دهد. گاهی اوقات بازیکنی به زمین می آید و میل حمله را در تیم بیشتر می کند. من معتقدم از دقیقه 70 به بعد گسترش دچار مشکل شده بود.

دیدگاه‌ها