کد خبر : 1497120 | 22 دی 1396 ساعت 16:43 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین پاس گل شماره 19 با طعم سه امتیاز

نمایش خارق العاده امیری برابر سیاه جامگان

هافبک چپ پای پرسپولیس با بازی درخشانی که برابرسیاه جامگان داشت می تواند لقب بهترین بازیکن هفته را نیز به خود اختصاص دهد.

نمایش خارق العاده امیری  برابر سیاه جامگان

به گزارش " ورزش سه" وحید امیری شماره 19 ملی پوش پرسپولیس در این فصل یکی از بهترین های تیمش بوده است. امیری در بازی امروز برابر سیاه جامگان نمایشی خیره کننده داشت و در روزی که شاگردان رضا عنایتی سعی داشتند با بازی تدافعی و درگیرانه راه را برای عناصر تهاجمی پرسپولیس ببندند وحید امیری با دوندگی بسیار بالا و قدرت و تکنیک فوق العاده اش نمایشی فوق العاده داشت. امیری روی گل پرسپولیس نیز نقش مهمی داشت. او بارها توپ را با قدرت و تکنیک خودش به هجده قدم و حوالی دروازه سیاه جامگان آورده بود. در دقیقه 90 تلاش سیامک نعمتی و درگیری او با مدافع حریف توپ را مقابل پای امیری فرستاد و شماره 19 با یک پاس دقیق و محکم علیپور را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و پرسپولیس به سه امتیاز ارزشمند رسید.


این چهارمین پاس گل وحید امیری در رقابت های لیگ برتر امسال است او در بازی برابر ذوب آهن دو پاس گل و در بازی برابر صنعت نفت آبادان یک پاس گل داده بود اما پاس گل امروز وحید امیری از آن جهت باارزش تر است که این یک پاس گل سه امتیازی بود که در دقیقه 90 بازی به دست آمد. البته امیری از بازی در شهر مشهد خاطره خوشی دارد او فصل گذشته و در بازی پرسپولیس برابر پدیده در مشهد با گل دقایق آخرش توانست سه امتیاز با ارزش را برای تیمش به دست بیاورد.


وحید امیری در این بازی همان بازیکن با کیفیت همیشگی بود و باردیگر نشان داد که پرسپولیس اگر یکی دوبازیکن دیگر در کیفیت امیری داشت شاید می توانست تیمی به مراتب قدرتمندتر از امروز باشد.

دیدگاه‌ها