کد خبر : 1497141 | 22 دی 1396 ساعت 17:26 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهم این است که امسال فقط دوبار باخته ایم

برانکو: انتظارم این است منشا بیشتر گل بزند

پرسپولیس با کسب سه امتیاز بازی با سیاه جامگان با 44 امتیاز در صدر جدول دست نیافتنی تر از قبل شد.

برانکو: انتظارم این است منشا بیشتر گل بزند

به گزارش " ورزش سه" پرسپولیس سه امتیاز با ارزش را در دقیقه 90 بازی با سیاه جامگان به دست آورد و خودش را یک قدم به قهرمانی نزدیک تر کرد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پایان بازی و در کنفرانس خبری گفت:« دیروز در کنفرانس خبری عرض کردم که توجه خاصی به این بازی داریم و اینکه بازی بسیار سخت و محکم و نامعلومی پیش رو داریم. و همه شاهد بودند که این اتفاق افتاد.  تبریک می گویم به بازیکنانم بابت بازی خوب و درخشانی که انجام دادند  و اراده و خواستی که برای برد داشتند. آنچه برای من مهم است این است که با سزاواری کامل بردیم و در تمام طول بازی تا ثانیه آخر دنبال برد بودیم.»


سرمربی کروات پرسپولیس درباره گل دقایق پایانی اضافه کرد:« بعد از همه موقعیت هایی که هدر دادیم در ثانیه های آخر این فرصت گیرمان آمد و خوشبختانه تبدیل به گل شد. در این جا  تشکر می کنم از میزبان و فضای بسیار خوبی که هواداران در ورزشگاه حاکم کردند. فضای خوبی  هم در سکوها هم در زمین بازی وجود داشت. طبیعی است که میزبان به دنبال بهترین نتیجه بود. » او افزود:« بیش از همه بابت این خوشحالم که تعداد زیاد هوادارانمان در مشهد را شاد کردیم. البته نه فقط هوادارانمان در مشهد بلکه همه هوادارانمان که از تلویزیون بازی را می دیدند.خیلی خوشحال هستم بازیکنان به بهترین نحو دینشان را ادا کردند.»


برانکو درباره عدم گلزنی برخی بازیکنان مثل گادوین منشا در این تیم هم گفت:« شاید  نسبت به بقیه تیم ها اگر بخواهم بگویم شاید به نوعی ضعیف تر شده باشیم آن هم از این بابت که از طرف فیفا جریمه شدیم ونمی توانیم بازیکن جدید بگیریم. همزمان آقای طارمی که هم دوسال آقای گل لیگ و لیگ قهرمانان و بهترین بازیکن لیگ بوده رفت ، و آقای علیپور حداکثر فرصت را استفاده کرد و دوازدهمین گل را هم زد. انتظارمان این است که منشا به تعداد گل هایش در پیکان برسد.»


برانکو درباره سبک بازی تیمش هم گفت:« برای من به عنوان مربی مهم این است که دیدگاه ، روش و فلسفه بازی را تغییرندهیم. موقعیت های گل را به وجود بیاوریم که تبدیل به گل شوند. مهمترین مساله این است که در فصل جاری فقط دوبازی باختیم مقابل پیکان که نباید می باختیم و یکی هم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان. من به بازیکنانم به خاطر تلاششان تبریک می گویم چرا که با تلاش و انگیزه آنها می توانیم به اهدافمان برسیم.»


او همچنین درباره عدم استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت:« قبلا هم گفتم بعد از جریمه ای که شدیم اعلام کردم از بازیکنان فعلی راضی هستم به اندازه کافی بازیکن داریم. یک گروه بازیکن جوان داریم اما ما قهرمان ایران  و پرسپولیس هستیم خیلی راحت نیست بازیکنی فرصت بازی در پرسپولیس را گیر بیاورد. این بازیکنان باید تلاش و تمرینات بیشتری بکنند تا در آینده بتوانند به تیم کمک کنند.»
 برانکو درباره محرومیت های انضباطی تیمش گفت:« من رئیس کمیته انضباطی هستم دیروز آقای علیپور را جریمه کردم چون دیر آمد سر تمرین. هفته پیش هم فرشاد و منشا را جریمه کردم چون رفتار مناسبی نسبت به هم نداشتند. شاید دوباره بخواهم کسی را جریمه کنم واین بار شاید پندار خمارلو( مدیر روابط عمومی باشگاه) را جریمه کنم.(می خندد)»

دیدگاه‌ها