کد خبر : 1497159 | 22 دی 1396 ساعت 17:09 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیتی که به سود حسینی شد

بینی شکسته بهای رکوردشکنی

دروازه بان استقلال با موفقیت بزرگی دیدار با سایپا را دنبال می‌کند؛ افتخار عبور از رکورد کلین شیت و اکنون قفل بیش از 800 دقیقه در بسته نگه داشتن دروازه‌اش.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در ابتدای فصل کمترهواداری ازجمع استقلال تصور می کرد سیدحسین حسینی بتواند مهدی رحمتی باتجربه و پرآوازه را به نیمکت سنجاق کند، او نه تنها موفق به این کار شد که در جریان بازی امروز مقابل سایپا یک رکورد تاریخی و رشک برانگیز را به نام خود کرد.


حسینی که پیش از این موفق شده بود از رکورد کلین شیت لیگ برتر عبور کند، در جدال با سایپا 57 دقیقه نیاز داشت تا از رکورد تاریخی بهرام مودت نیز پیشی بگیرد. او البته در دقیقه 51 با خطر بزرگی روی دروازه اش مواجه شد و نارنجی پوشان از روی خط هجده قدم صاحب یک ضربه ایستگاهی خطرناک شدند. این ضربه را مهدی ترابی به زیبایی نواخت که توپ بعد از برخورد به تیرک عمودی در ادامه با برخورد به بینی سیدحسینی راهی اوت شد تا او با خوش شانسی بزرگ از این فرصت نیز عبور کند.


این مصدومیت خونین البته با وقفه 6 دقیقه ای در جریان بازی در نهایت باعث شد او بدون هیچ سیوی در این لحظات حساس و پراسترس با شمارش معکوس طرفداران آبی حاضر روی سکوها از رکورد مودت عبور کند.

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها