کد خبر : 1497164 | 22 دی 1396 ساعت 18:21 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: می دانم کلوپ علاقمند به بازی هجومی است

پپ گواردیولا معتقد است دیدارهایی مانند بازی برابر لیورپول محک خوبی برای آزمایش شرایط تیمش است.

گواردیولا: می دانم کلوپ علاقمند به بازی هجومی است

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها برای ادامه روند فوق العاده و بدون باخت در لیگ برتر، آزمون دشواری در آنفیلد برابر تیم یورگن کلوپ خواهند است.

 

دیدار برابر لیورپول: "اگر شما قصد دارید در طول یک فصل به دستاوردهای بزرگی برسید باید در دیدارهایی از این دست پیروز شوید. ما در این فصل تا به حال بارها موفق به انجام این کار شده ایم؛ اما هنوز بازی هایی مانند سفر به آنفیلد و جدال با تاتنهام باقی مانده است.

 

1259850

 

بازی برابر لیورپول از آن جهت دیدار مهمی است که ما متوجه می شویم که آیا می توانیم در مراحل حساس فصل جاری مانند لیگ قهرمانان خوب نتیجه بگیریم یا خیر. ما در استمفوردبریج و اولدترافورد موفق به انجام این کار شده ایم و باید دید یکشنبه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

 

رویارویی با کلوپ: "هنگامی که در بایرن بودم با کلوپ روبرو شده بودم و می دانم او علاقمند به بازی هجومی بدون هیچ ترسی است. آنها در آنفیلد بازی می کنند و من اطمینان دارم لیورپول منتظر اتفاقات بازی نمانده و بازی خودش را ارائه خواهد داد. هدف ما ارائه نمایشی بهتر از فصل قبل است. چنین دیدارهایی قدرت ذهنی شما را نشان می دهد، پس ما تلاش می کنیم بازی خودمان را ارائه داده و با شخصیت همیشگی به میدان برویم."

 

شرایط گابریل ژسوس: "من فکر می کنم او 2 الی 3 هفته دیگر و در زمان دیدار برابر بازل در لیگ قهرمانان آماده بازی کردن خواهد بود."

دیدگاه‌ها