کد خبر : 1497166 | 22 دی 1396 ساعت 18:22 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

پول ندهند کوپن من و آذری پیش بازیکنان می سوزد؛

قلعه نویی: دربی اصفهان بازی عشق و معرفت بود

سرمربی تیم ذوب آهن معتقد است که نظم بهتر دفاعی تیمش دلیل برتری آنها مقابل رقیب همشهری بوده است.

قلعه نویی: دربی اصفهان بازی عشق و معرفت بود

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

این بازی، بازی عشق و معرفت بود
واقعیت این است که بازی قشنگی بود. فکر می‌کنم بخاطر جوی که در ورزشگاه بود این بازی را باید فوتبال عشق و معرفت بنامیم. اول بازی توسط تماشاگران حریف تشویق شدم و این موضوعی است که ما در فوتبال خود کم داریم. دردهای زیادی دیدم، اما امروز روز افتخار فوتبال ایران بود. و امیدوارم این فضا همیشه حاکم باشد.

 

نظم دفاعی ما دلیل برنده شدنمان بود
دربی قشنگی بود و تا کنون چنین دربی ندیده بودم. درگیرانه بود و تیم‌ها به هم احترام گذاشتند. هم ما شانس پیروزی داشتیم و هم آنها؛ شانس داشتیم و البته نظم دفاعی ما هم دلیل شد که برنده شویم. خوشحالم که 6 امتیاز در اصفهان ماند.

 

روی تله گذاری به گل رسیدیم
در این بازی به دنبال تله‌گذاری بودیم و همین موضوع موجب شد سپاهان بیشتر مالک توپ باشد و البته فرصت چندانی نداشته باشد. روی تله‌گذاری به گل هم رسیدیم. بعید می‌دانم گل فخرالدینی مشکلی داشته باشد، البته کارشناسان باید در این خصوص اظهار نظر کنند. ما فخرالدینی را یک پله جلوتر آوردیم تا به عنوان گوشه راست بازی کند. چون می‌دانستیم انصاری پشت دفاع قرار می‌گیرد که با استراتژی خاص خود توانستیم به هدف‌مان هم برسیم. نیمه دوم هم تله‌گذاری کردیم و فرصت زیادی به حریف ندادیم.

 

بهترین دورانم را در سپاهان پشت سر گذاشتم
من در کل دوران مربیگری‌ام تنها دو سالی که راحت بودم زمان حضورم در سپاهان بود. خدا نگذرد از آنهایی که بهترین تیم تاریخ ایران را به خاطر منافع خود خراب کردند. استقلال سیزدهم و نهم جدول را من مربیگری کردم و هدایت تیم ملی بدون فدراسیون هم برای من بود. دوستان باید به ذوب‌آهن نگاه ملی داشته باشند و به این تیم کمک کنند.

 

پول ندهند کوپن من و آذری پیش بازیکنان می سوزد
تاکنون تنها 30 درصد به بازیکنان پرداخت شده و هیچ پاداشی هم دریافت نکرده‌ایم. اگر پول به تیم تزریق نشود کوپن من و آذری پیش بازیکنان می‌سوزد. بازیکنان فقط کسی که پول می‌دهد و کسی که به آنها بازی می‌دهد را می‌شناسند. چیزی به بازی‌های آسیایی نمانده و همه باید به ذوب‌آهن کمک کنند. فکر می‌کنم نفت تهران 50 درصد دریافتی داشته، این در حالی است که ما فقط 30 درصد گرفته‌ایم.

 

باید احترام کرانچار حفظ شود
همه جا برد و باخت است. حتی مورینیو هم از چلسی رفت؛ اما تماشاگران او را هو نکردند. مردم مطالبات زیادی در زمینه‌های اقتصادی و حتی ورزشی دارند؛ اما این مطالبات باید راهش تغییر کند. کرانچار مربی بزرگی بوده و سوابقش مشخص است و به نظرم احترامش باید حفظ شود. من قلبی او را دوست دارم؛ اما مردم هم باید حرف‌های خود را مطرح کنند. هواداران بدانند که کرانچار، قلعه‌نویی نیست که هر چه بخواهند به او بگویند. او مربی بزرگی است.

 

سپاهان فوتبال بسیار خوبی بازی می کند
اگر چند تیم را نام ببریم که فوتبال زیبا بازی می‌کنند یکی از آنها سپاهان است.  آنها در گردش توپ جزو تیم‌های اول ایران هستند و نباید اصلا به جایگاه آنها در جدول رده‌بندی نگاه کرد. در نیمه دوم ما به خوبی روزنه‌ها را بستیم و رجب‌زاده هم با ورودش به میدان به خوبی تیم را رهبری کرد.  برای سپاهان و ذوب‌آهن در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها