کد خبر : 1497184 | 22 دی 1396 ساعت 18:47 | 150.8K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: همین حالا حاضرم قربانی را جذب کنم

سرمربی سایپا با دفاع از مهاجم استقلال می گوید که حاضر است او را جذب کند.

دایی: همین حالا حاضرم قربانی را جذب کنم

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از دیدار با استقلال گفت: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در هر دو نیمه سرتر از استقلال بودیم. هم از لحاظ مالکیت توپ و هم موقعیت هایی که داشتیم. بر اثر یک اشتباه کوچک گل خوردیم. تنها توپ در چارچوب همان توپ بود. بهتر عمل می کردیم آن گل را نمی خوردیم. امروز شانس کم داشتیم. هرچه زدیم به تیرک و دفاع حریف خورد و نشد بیشتر از یک گل بزنیم. این بازی نشان داد بازیکنان سایپا شایسته هستند و به همه آنها خسته نباشید می گویم. ما دنبال مساوی نبودیم. آمده بودیم، ببریم چون بازی 6 امتیاز داشت. با خوش شانسی استقلال از این بازی جست و به جز فرصت دقیقه 95 هیچ فرصت دیگری نداشتند. از کنارها استقلال را تحت فشار گذاشته بودیم و نشد در ضربات آخر موفق باشیم. این یکی از بهترین بازی های تیم من بود و استقلال راحت با دو سه اختلاف باید می باخت.


او درباره نیمکت نشینی عباس زاده در این دیدار، تصریح کرد: بر اساس سیستمی که داشتیم، تصمیم گرفتیم او فیکس بازی نکند. متاسفانه سلیمانی جزو روزهای بدش بود. او بازیکن جوانی است و امروز روز خوبش نبود.

سرمربی سایپا درباره شعار هواداران استقلال درباره علی قربانی بیان کرد: این را شفر باید جواب دهد. من همین الان حاضرم علی قربانی را جذب کنم و خیلی هم دنبالش بودم. در نفت تهران هم دنبالش بودم. یک گل به سپاهان زد و استقلال او را نگه داشت. دو سال است دنبال او هستم. او استعداد بالایی دارد و اگر شما از طرفداران استقلال بپرسید اگر قربانی نبود، آن دو سه ضربه سر منجر به حمله را هم نداشتید. قربانی بازیکن بزرگی است و خیلی دوست دارم اگر استقلال او را نخواهد، جذبش کنیم.

 

دایی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد این بازی تحت تاثیر رکورد شکنی حسینی بوده است، اظهار کرد: ما باید قبل از نیمه اول گل میزدیم و دنبال این چیزها نبودیم. ببینید چقدر وقت تلف شد قبل از اینکه ما گل بزنیم. اگر توپ های ما گل می شد در همان نیمه اول دو سه گل می زدیم. در دقیقه 45 دو سه سانتر خوب داشتیم؛ ولی از دو قدمی به اوت زدیم. امروز، روز ما نبود از لحاظ گلزنی.

 

دیدگاه‌ها