کد خبر : 1497185 | 22 دی 1396 ساعت 17:56 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان تیم ملی ایران برنده دوئل با گلر سوری(عکس)

دو دروازه بان تیم های ملی ایران و سوریه در دربی اصفهان به میدان رفتند. دیداری که در نهایت با پیروزی دو بر یک ذوب آهنی ها به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری و ابراهیم عالمه در حالی که پیش از این دو بار با هم روبرو شده بودند برای سومین بار با هم دیدار کردند. در حالی که دو رویارویی قبلی آنها به واسطه حضور در تیم های ملی ایران و سوریه و بازی های مقدماتی جام جهانی بود، این بار در اصفهان و در جریان دربی بزرگ این شهر این دو دروازه بان ملی پوش و رقیب با یکدیگر روبرو شدند.


عملکرد خوب این دو دروازه بان در دیدارهای قبلی باعث شد تا نبرد آنها یکی از جذابیت های دربی اصفهان باشد و در نهایت این گلر ذوبی ها بود که توانست به عنوان برنده این دوئل از زمین خارج شود. مظاهری که در بازی های لیگ هفدهم نیز به مانند سال های اخیر عملکردی کم نوسان داشت در این بازی توانست 90 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد؛ اما در وقت های اضافه و در حالی که ثانیه هایی تا پایان بازی باقی مانده بود از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید. مظاهری در بازی امروز در دو، سه صحنه موفق شد با واکنش های به موقع و فوق العاده خود مانع باز شدن دروازه ذوبی ها شود.


در طرق مقابل عالمه که در دو دیدار اخیر خود دروازه اش را بسته نگه داشته بود و با دو کلین شیت روند موفقیت آمیز خود در تیم ملی را این بار در باشگاه ادامه داد در دیدار حساس دربی دو بار اسیر بازیکنان حریف شد تا در نهایت طعم اولین شکست خود در لیگ برتر را بچشد.

 

1275557

 

1275558

 


عکس ها: شهرام شریفی

 

دیدگاه‌ها