کد خبر : 1497207 | 22 دی 1396 ساعت 18:44 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

رتبه دوم جدول از دست تارتار پرید(عکس)

پارس جنوبی تا آخرین دقایق سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورده بود؛ اما در آخرین دقایق بازی با گل بازیکن برزیلی حریف، برد را با تساوی عوض کرد.

به گزارش " ورزش سه"، مهدی تارتار در روزی که بازهم تعدادی از بهترین مهره هایش را در اختیار نداشت، توانست صنعت نفت را در ورزشگاه تختی آبادان متوقف کند. تارتار با وجود کمبودهایی که داشت ترکیب خوبی را برای این بازی به میدان فرستاد و تا دقیقه 87 نیز با تک گل روح الله سیف اللهی بازیکن جدیدش از حریف جلو بود؛ اما نفتی که با حمایت هواداران آتشی خود فشار زیادی را در نیمه دوم روی دروازه پارس آورده بودند، عاقبت بازی را مساوی کردند.


سرمربی جوان پارس جنوبی در این دیدار نیز مثل دیگر بازی ها در طول نود دقیقه در کنار خط و با انرژی بالا تیمش را هدایت می کرد. او در بین دو نیمه نیز نسبت به برخی از سوت های داور مسابقه معترض بود، هرچند در نهایت یک امتیاز هم از بازی در آبادان نتیجه بدی برای پارس جنوبی به حساب نمی آید.


تارتار امروز فرصت داشت تا با شکست صنعت نفت آبادان تیمش را به رده دوم جدول بازگرداند؛ اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و پارس با اختلاف دو امتیاز با فولاد در رده سوم ماندگار شد.

 

1275584

 

1275585

دیدگاه‌ها