کد خبر : 1497291 | 23 دی 1396 ساعت 09:46 | 241.3K بازدید | 0 دیدگاه

از استادیوم تا اینستاگرام علیه مهاجم شمالی

رحمتی، قربانی حمایت از علی قربانی!

دامنه اعتراضات به عملکرد علی قربانی در صفحه رحمتی باعث شد تا این بازیکن تمامی پست های خود را پاک کند.

رحمتی، قربانی حمایت از علی قربانی!

به گزارش "ورزش سه"، علی قربانی و یا به بیان بهتر تمامی ارکان هجومی استقلال در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتند و نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند. در این میان انتظارات بالا از مهاجمان استقلال باعث شد تا رابطه میان شهباززاده و قربانی با هواداران تیره و تار شود و شرایط به شکلی پیش رفت که علی قربانی حتی بعد از گلزنی در لیگ و جام حذفی ترجیح داد جشن شادی گل برگزار نکند و این موضوع را به آینده ای موکول کرد که استقلال شرایط بهتری داشته باشد و هواداران راضی شده باشند.


دقایق پایانی دیدار با سایپا و از دست رفتن یک فرصت طلایی از سوی قربانی که می توانست استقلال را تبدیل به برنده میدان کند، باعث شد تا استقلالی های خشمگین با فراموش کردن بازی پر اشتباه بازیکنانی مانند نورافکن، ابراهیمی، باقری، حیدری، منتظری و اسماعیلی در مرکز زمین و البته تعویض های نه چندان تاثیر گذار شفر و حتی ترکیب اشتباه این سرمربی انتقادات خود را به شکلی بی رحمانه تقدیم به قربانی کنند تا این مهاجم شمالی، قربانی تمامی ضعف های استقلال در دیدار با سایپا شود.

 


علی قربانی از جمله اولین خرید های منصوریان برای استقلال بود. این بازیکن که علی دایی اعلام کرد دو سال است برای جذب او تلاش می کند، فصل گذشته نیز در ابتدای فصل و بعد از عقد قرارداد با استقلال با پیشنهاد ذوب آهن و گل محمدی رو به رو شد؛ اما در نهایت پیراهن استقلال را با قراردادی دو ساله بر تن کرد. این مهاجم شمالی در فصل اول حضور در استقلال کمتر فرصت حضور در نوک پیکان خط حمله را پیدا کرد و با وجود ستاره ای مانند کاوه رضایی، بیشتر در کناره ها و یا روی نیمکت حضور داشت؛ اما با این وجود در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و حتی دربی برای آبی ها گلزنی کرد؛ اما سبک و سیاق رفتاری او باعث شد تا نتواند تبدیل به ستاره ای محبوب در میان هواداران شود.

 


در فصل دوم حضور نیز قربانی هر چند شماره محبوب 9 را بر تن کرد؛ اما هواداران هیچگاه این بازیکن را که در فصل اول مهاجمی کارگر در خط حمله استقلال بود و در فصل دوم نیز تا اواسط فصل به مانند دیگر بازیکنان افت کرده بود، به عنوان یک ستاره نپذیرفتند. اوج گیری قربانی در هفته های گذشته با اعتماد شفر و گلزنی های او در لیگ برتر و جام حذفی نیز کمکی به این بازیکن نکرد تا استقلالی ها خشم خود را بر سر بازیکنی خالی کنند که مطمئنا سهم او در کسب تساوی برابر سایپا از بسیاری از بازیکنان کمتر بود.

 


با پایان بازی با سایپا، حمایت ها از قربانی در نشست خبری از سوی شفر آغاز شد. مهدی رحمتی که کمتر بعد از دیدارها در جمع خبرنگاران حاضر می شود بعد از پایان بازی از قربانی حمایت کرد و خسرو حیدری نیز در اینستاگرام شخصی با انتشار پستی نوشت بعد از رفتار هواداران استقلال از ارسال پاسی که موجب این موقعیت شده بود، پشیمان است. دیگر بازیکنان رختکن استقلال در کنار رسانه های مجازی نیز تلاش کردند تا اشتباه هواداران را جبران کنند و به قربانی روحیه بدهند؛ اما سیل هواداران خشمگین استقلال در صفحه شفر، رحمتی و دیگر بازیکنان باعث شد تا اتفاقات تلخ دیگری رخ دهد.


مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در واکنش به رفتار هواداران استقلال تمامی پست های اینستاگرام خود را پاک کرد و خسرو حیدری ترجیح داده تا نظرات صفحه شخصی خود را خاموش کند تا از پیام هواداران استقلال در امان باشد. شفر البته در این میان خوش شانس است که به دلیل آشنا نبودن به زبان فارسی، خیلی مشکلی با 13 هزار پیامی که در صفحه شخصی او گذاشته شده ندارد و می تواند همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

 


در هر صورت وینفرد شفر تصمیم خود را گرفته و تا قبل از اضافه شدن مهاجم خارجی، علی قربانی تنها مهاجم استقلال است و هواداران استقلال باید در دو دیدار آینده حداقل به ساق های این بازیکن چشم بدوزند. انتخاب یکی از دو گزینه تخریب قربانی و یا حمایت از این بازیکن انتخابی است که هواداران استقلال باید برای مشخص شدن نتایج دیدارهای آینده استقلال انجام دهند.

دیدگاه‌ها