کد خبر : 1497295 | 23 دی 1396 ساعت 10:04 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب جنگ میزبانی در آسیا

الوطن: عربستان و امارات از قطر فرار می‌کنند!

روزنامه الوطن قطر اعلام کرد عربستان و امارات برخلاف همه جای دنیا سیاست را وارد ورزش کرده اند.

به گزارش "ورزش‌سه"، تصمیم عربستان و امارات برای عدم حضور در ایران و قطر در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات زیادی را به وجود آورده است. با شرایط فعلی باشگاه های غرب آسیا در لیگ قهرمانان مشکلات زیادی را تجربه خواهند کرد. در این رابطه روزنامه الوطن قطر امروز در گزارشی با تیتر «کشورهای محاصره کننده از قطر فرار می کنند» به این مساله پرداخته است.


الوطن نوشت: «امارات و عربستان از حقی که تیم های قطری در لیگ قهرمانان آسیا دارند و باید میزبان باشند، فرار می کنند. ورزشگاه جلوی آنها قرار دارد و حذف شدن در پشت سرشان. انتخاب با خودشان است.»


این روزنامه قطری ادامه داد: «کشورهای عربستان و امارات فشارهای زیادی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می آورند و در این خصوص جلساتی را نیز برگزار کردند. از این رو محمد خلفان رییس فدراسیون امارات در گفت و گو با تلویزیون ابوظبی صراحتا اعلام کرده با قطری ها در خاک خودشان بازی نمی کنیم و اگر قرار به این اتفاق باشد، از مسابقات لیگ قهرمانان کنار می کشیم. این در حالی است که عادل عزت رییس فدراسیون عربستان نیز تاکید کرده به هیچ عنوان در کشور قطر بازی نخواهند کرد.»


الوطن در پایان نوشت: «رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا بارها بر برگزاری دیدارهای آسیایی به صورت رفت و برگشت در کشورهای مختلف تاکید کرده؛ اما امارات و عربستان می خواهند بازی در زمین بی‌طرف انجام شود. باید تا فوریه صبر کنیم و همه چیز مشخص شود. سیاست در همه جای دنیا از فوتبال جدا است؛ اما عربستان و امارات سیاست را وارد ورزش کرده اند.»

 

1275667

 

دیدگاه‌ها