کد خبر : 1497318 | 23 دی 1396 ساعت 11:00 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت گل محمدی در تمرین تراکتور

مجتبی حسینی دوباره جانشین یحیی شد!

دستیار یحیی گل‌محمدی در غیاب او تیم تراکتورسازی را در تبریز تمرین می دهد.

مجتبی حسینی دوباره جانشین یحیی شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از شکست تراکتورسازی مقابل نفت تهران شایعات زیادی درباره جدایی یحیی گل محمدی از جمع سرخپوشان تبریزی به وجود آمد و در این باره گفته می شود چند مربی ترکیه ای مد نظر مسئولان تراکتورسازی قرار گرفتند.


با این وجود هنوز هیچ اعلام رسمی از سوی مقامات تراکتورسازی برای قطع همکاری با یحیی گل محمدی انجام نشده است. ظاهرا مسئولان تراکتورسازی با توجه به قرارداد سنگین گل محمدی فعلا قصد اعلام خبر برکناری گل محمدی را ندارند و به همین خاطر تا برگزاری جلسه فردای هیات مدیره صبر خواهند کرد.


در این شرایط گل محمدی نیز ترجیح داد بعد از بازی با نفت به تبریز نرود و در تمرینات شرکت نکند. تمرین روز گذشته تراکتورسازی نیز زیر نظر مجتبی حسینی برگزار شد تا عملا بار دیگر این مربی جانشین موقت گل محمدی شود و کار را جلو ببرد.


در این شرایط هنوز تصمیم نهایی مسئولان تراکتورسازی درباره وضعیت سرمربی این تیم مشخص نیست و باید دید در جلسه فردا چه اتفاقاتی پیرامون گل محمدی و نیمکت تراکتورسازی رخ می دهد. 


گفتنی است؛ تراکتورسازی در صورت برکناری گل محمدی باید رقم سنگینی را به او بپردازد و دلیل اینکه نه باشگاه این کار را انجام می دهد و نه گل محمدی از سمتش استعفا می کند نیز همین موضوع است.

دیدگاه‌ها