کد خبر : 1497385 | 23 دی 1396 ساعت 14:43 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

به عنوان کاپیتان همیشه سعی می کنم به تیم آرامش دهم؛

رجب‌زاده: در دربی هر لحظه امکان گل وجود داشت

مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن می گوید که برخی مسائل در نیم فصل اول مسابقات رخ داد که تیمش خوب نتیجه نگرفت.

رجب‌زاده: در دربی هر لحظه امکان گل وجود داشت

مهدی رجب زاده هافبک باتجربه تیم ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پیروزی روز گذشته تیمش برابر سپاهان در دربی اصفهان که بازی زیبایی نیز بود، گفت: در بازی های ذوب آهن و سپاهان معمولا همیشه گل های زیادی رد و بدل می شود و معمولا کم پیش می آید که بازی مساوی شود. دیروز هم خدا را شکر چه کسانی که بازی را از ورزشگاه دیدند و چه کسانی که در خانه بازی را تماشا می کردند، مسابقه خوبی دیدند و موقعیت های زیادی هم مخصوصا در نیمه اول خلق شد. 


وی در مورد آرایش تیمش در نیمه دوم عنوان کرد: در نیمه دوم طبیعی بود که یک مقدار عقب بکشیم و کمی بازی آرام تر شد ولی باز هم هر لحظه امکان داشت بازی گل داشته باشد و دو گل هم نیمه دوم داشت. به نظر من دو تیم تلاش خود را کردند  و سپاهان هم تلاش زیادی کرد. حتی می شد که نتیجه طور دیگری رقم بخورد ولی بچه های ما زحمت زیادی کشیدند و چند توپ را هم گلر ما به خوبی گرفت. بازی طوری شده بود که حتی خود من چه زمانی که روی نیمکت بودم و چه زمانی که به زمین آمدم هیجان زیادی داشتم و خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز مهم از این بازی بگیریم.

 

1275760


هافبک تیم ذوب آهن در مورد شرایط این تیم در نیم فصل دوم که به مراتب نسبت به نیم فصل اول بهتر شده و همینطور تاثیر خودش در بازگشت به میادین فوتبالی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، اضافه کرد: بالا و پایین شدن یک تیم در طول یک فصل طبیعی است و به خیلی از چیزها بستگی دارد. من نمی خواهم در مورد یک سری مسائل که درون خانوادگی است، صحبت کنم و آنها را باز کنم ولی خدا را شکر می کنم که تیم الان شرایط خوبی دارد.


وی ادامه داد: خودم هم خیلی خوشحالم که وقتی برگشتم و در دقایقی که بازی کردم، توانسته ام تاثیرگذار باشم. ما همه تلاش می کنیم که ذوب آهن موفق شود. در کنار این مسائل همیشه حاشیه هایی وجود دارد ولی به هر صورت ما با این مسائل کنار آمدیم  و الان شرایط خوب است. البته ما در ادامه بازی های مهمی داریم و این کافی نیست و باید به همین روند ادامه دهیم.


رجب زاده در خصوص اینکه آیا جدا شدن برخی بازیکنان کلیدی تیم نظیر مهدی پور، اسماعیلی فر و پهلوان در ایجاد این حواشی و عدم تمرکز تیم موثر بوده یا خیر، اظهار داشت: جدا شدن بازیکنان از تیم و آمدن بازیکنان جدید اتفاقی است که در فوتبال روز دنیا رخ می دهد و طبیعی است. الان هم بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده اند و آنها هم که جدا شدند بازیکنان خوبی بودند. به هر حال یک بازیکن ممکن است یک جایی موفق نباشد و یا برعکس وقتی می رود بتواند در تیم جدیدش نمایش بهتری داشته باشد. مثلا شما دیدید که سانچز در بارسلونا ذخیره بود ولی وقتی به آرسنال رفت، ستاره این تیم شده است. به هر حال معتقدم هر کسی می آید و می رود، تصمیم با خودش است و من هم همیشه سعی دارم که به عنوان کاپیتان تیم شرایط را آرام کنم تا بازیکنان با آرامش بیشتری فوتبال خود را بازی کنند

دیدگاه‌ها