کد خبر : 1497428 | 23 دی 1396 ساعت 17:58 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

راه آهن حریف دلخواه جایگزین مهابادی

برق جدید شیراز روز آینده به احتمال فراوان سه امتیاز آسان را به حساب خود واریز خواهد کرد.

راه آهن حریف دلخواه جایگزین مهابادی

به گزارش "ورزش سه"، برق جدید شیراز که با خروج داود مهابادی شرایط مبهمی را پیش روی خود می بیند، روز آینده در چارچوب دومین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ یک، دیدار آسانی را پیش روی خود می بیند.


آنها که در اولین دیدار بدون داود مهابادی سرمربی نیم فصل اول خود که حالا در تیم نساجی به کار ادامه می دهد، مقابل ملوان بندرانزلی در خانه به تساوی بدون گل رضایت دادند، در دومین دیدار نیم فصل دوم باید به مصاف شاگردان محسن بیاتی نیا بروند که اصلا شرایط مناسبی در لیگ ندارند.


راه آهن تا اینجای رقابت ها از 18 مسابقه 15 شکست و تنها سه تساوی را در کارنامه خود می بیند و 6 بار گلزنی طی این دیدارها، آمار بسیار ناامیدکننده ای را برای این تیم رقم زده است. یکی از ریشه دارترین تیم های تاریخ فوتبال ایران حالا با 3 امتیاز فاصله ای 7 امتیازی با تیم هفدهم جدول رده بندی دارد و با این شرایط پیش بینی سقوط این تیم برای غیرفوتبالی ها نیز چندان کار ساده ای نیست.
اسماعیل اسماعیلی که پس از داود مهابادی با تساوی کار خود را به عنوان سرمربی جدید برق نوین شیراز شروع کرده، فردا می تواند با کسب پیروزی برابر حریف نه چندان آماده خود به سه امتیاز برای ادامه بالانشینی دست یابد.

دیدگاه‌ها