کد خبر : 1497430 | 23 دی 1396 ساعت 18:06 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌زاده:

در دیداری عجیب به مصاف دومین تیم کرمانی می‌رویم

مالک خونه به خونه بابل اظهار امیدواری می کند در دیدار برابر دومین کرمانی لیگ دسته اول می توانند با نتیجه ای مناسب بازی را به پایان برسانند.

در دیداری عجیب به مصاف دومین تیم کرمانی می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده ، مالک باشگاه خونه به خونه بابل در رابطه با اوضاع این تیم پیش از دیدار مس کرمان گفت: ما در یک دیدار عجیب و غریب به مصاف دومین تیم کرمانی لیگ دسته اول می رویم. هفته پیش با مس رفسنجان روبرو شده بودیم و این هفته باید با مس کرمان دیدار کنیم.


وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط خاصی داریم اما خیالمان راحت است چرا که خونه به خونه بابل بازیکنان باغیرتی دارد که می توانند با جان و دل برای این تیم بازی کنند. بدون شک آنها در بازی برابر مس کرمان که از تیم های خوب لیگ دسته اول است می توانند با به کارگیری توانایی های خود، سربلند زمین را ترک کنند.


حسن زاده درباره تغییر سرمربی این تیم بابلی گفت: هرچند سرمربی تیم استعفا داده است اما به دلیل اینکه هنوز با استعفای وی موافقت نشده است سرمربی جدید انتخاب نشده است. بهرحال تیم شرایطی دارد که در آن انتخاب سرمربی مشمول مرور زمان می شود اما سعی می کنیم بهترین تصمیم ها را بگیریم تا در نهایت موفقیت تیم خونه به خونه را در پی داشته باشد.


او درباره هدایت بابلی ها دردیدار روز آینده گفت: مهران نجفی و پیروز جغتاپور از مربیان خونه به خونه و سرمایه های استان مازندران هستند که روز آینده هدایت تیم را برعهده می گیرند تا در آینده درباره سرمربی تیم تصمیم گیری شود.

دیدگاه‌ها