کد خبر : 1497437 | 23 دی 1396 ساعت 18:08 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

جای دوست و دشمن در والیبال تغییر کرد

مصطفی کارخانه که در تمام بازی های پیکان با پیمان اکبری وارد تنش های شدید می شد حالا پس از برکناری اش از او برای حضور در تیم بانک سرمایه دعوت کرد.

جای دوست و دشمن در والیبال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری پس از 17 سال به عنوان بازیکن و سرمربی از تیم والیبال پیکان جدا شد. البته اکبری در سال 87 هم تجربه ترک پیکان را داشت و به عنوان بازیکن راهی تیم پردیس متحد قزوین شده بود اما این بار اولین جدایی او از پیکان به عنوان سرمربی اتفاق افتاد.


مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه که در اکثر بازی های این تیم مقابل پیکان با پیمان اکبری وارد تنش هایی جدی می شد حالا به هواخواهی اکبری بلند شده است. او معتقد است این مساله بی رحمی دنیای حرفه ای ورزش را نشان می دهد و تصمیم گرفته شده حق پیمان اکبری نبود.


با این وجود کارخانه گفت: پیمان سال های سال بازیکن من بوده است و به عنوان بازیکن از او رضایت داشتم. از او خواستم تا به مجموعه ما بیاید و کار خود را ادامه دهد اما متاسفانه دنیای بی رحم ورزش حرفه ای این حرف ها را نمی پذیرد. من این موها را در آسیاب سفید نکردم و تجاربی که داشتم را در مکالمه ای تلفنی در اختیار پیمان اکبری گذاشتم و از او خواستم تا مجموعه ما را از خودش بداند.

 

دیدگاه‌ها