کد خبر : 1497459 | 23 دی 1396 ساعت 19:19 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 0 - 0 لستر؛ تساوی بدموقع آبی ها در خانه

چلسی در خانه خود برابر لسترسیتی به تساوی بدون گل دست یافت تا بخت رسیدن به رتبه دوم را از دست بدهد.

چلسی 0 - 0 لستر؛ تساوی بدموقع آبی ها در خانه

 

به گزارش ورزش سه"، چلسی در روزی که هرگز نمایش خوبی ارائه نداد و موقعیت چندانی روی دروازه لسترسیتی ایجاد نکرد، با تساوی بدون گل در خانه برابر لسترسیتی 10 نفره متوقف شد. بازی با برتری لسترسیتی آغاز شد و در دقیقه 9 و روی پاس جیمز، واردی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

1275833

 

4 دقیقه بعد لسترسیتی بهترین بخت را برای باز کردن دروازه چلسی داشت اما ضربه سر اندیدی با مهار فوق العاده و تماشایی کورتوا همراه بود. روی ضدحمله همین فرصت، فابرگاس می توانست دروازه لستر را تهدید کند اما واکنش خوب اشمایکل مانع گلزنی او شد.

 

در ادامه باز هم لسترسیتی بر توپ و میدان حاکم بود و اما قادر به ایجاد موقعیت روی دروازه چلسی نبود. در دقیقه 37 و روی نفوذ محرز و گذر از سد رودیگر، ستاره الجزایری ارسال خوبی روی دروازه داشت اما واردی این بار هم از این فرصت استفاده خوبی نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم باز هم این لسترسیتی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما مدافعان چلسی به حریف اجازه خلق موقعیت خطرناک ندادند. در دقیقه 55 محرز توسط کریستنسن در محوطه جریمه متوقف شد اما بر خلاف نظر بازیکنان لستر، داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 67 چیلول از لستر از زمین اخراج شد تا کار برای تیم مهمان دشوار شود.

 

1275834

 

اما با اخراج بازیکن لستر هم تغییری در روند بازی ایجاد نشد و نه چلسی قادر به خلق موقعیت بود و نه تیم مهمان توانی برای ایجاد خطر روی دروازه آبی های لندن داشت. در لحظات پایانی ضربه ایستگاهی آلونسو توسط اشمایکل دفع شد. در ادامه و روزی عجیب، چلسی حتی یک موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه تیم 10 نفره لستر ایجاد نکرد تا این دیدار کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها