کد خبر : 1497470 | 23 دی 1396 ساعت 20:16 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: گذشته تاثیری روی بازی بارسا-سوسیداد ندارد

ارنستو والورده، سرمربی بارسا معتقد است نتایج ضعیف گذشته در خانه سوسیداد تاثیری در بازی فردا ندارد.

والورده: گذشته تاثیری روی بازی بارسا-سوسیداد ندارد

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فردا در شرایطی مهمان سوسیداد خواهد بود که هنوز در فصل جاری لالیگا هیچ شکستی را پذیرا نشده است.

 

رفتار یری مینا در مراسم معارفه: "کمی شادی در فوتبال چیز بدی نیست و من فقط از بازیکنانم می خواهم گلزنی کنند و باقی مسائل برایم مهم نیست. من از بازیکنان با اعتماد به نفس خوشم می آید و ما به یری مینا برای تطبیق پذیری در بارسا کمک خواهیم کرد اما او نیز باید با تیم تمرین کرده و سبک بارسلونا را فرا گیرد."

 

1257496

 

جدایی آردا توران: "او بارها نشان داده بود چه بازیکن با استعدادی است اما آردا توران امسال به اندازه ای که علاقه داشت فرصت بازی پیدا نکرد و من تنها می توانم از رفتار او در بارسلونا تشکر کنم."

 

نتایج ضعیف بارسا در خانه سوسیداد: "همه ما از تاریخچه سفرهای بارسلونا به آنوئتا آگاهیم و می دانیم که رکورد بارسا در خانه سوسیداد فوق العاده نیست اما ما آماده رویارویی با این چالش هستیم.

 

مربی آنها دقیقا می داند چه چیزی باعث به زحمت افتادن ما می شود و ما باید جنبش خوبی در زمین داشته باشیم. هر چیزی که اتفاق افتاده در گذشته است و تمرکز ما روی بازی فردا خواهد بود."

 

شرایط دمبله: "من احساس نمی کنم او با استرس بازی می کند و دمبله را بازیکنی با اعتماد به نفس می دانم. بعد از بازی با سلتا از او پرسیدم آیا احساس درد می کند یا نه که پاسخ دمبله منفی بود."

دیدگاه‌ها