کد خبر : 1497505 | 24 دی 1396 ساعت 08:10 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی

دو تیم لیورپول و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر بین تیم‌های کلوپ و گواردیولا برگزار خواهد شد. شاگردان کلوپ در 6 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده و توانسته اند 4 پیروزی و 2 تساوی در لیگ برتر کسب کنند. در مجموع آنها با 44 امتیاز از 22 بازی در رده چهارم قرار گرفته اند و شرایط نسبتا خوبی دارند.

 

با این حال، اختلاف 18 امتیاز با صدرنشین جدول نشان می‌دهد که کار قهرمانی لیگ برتر تقریبا تمام شده و تکلیف قهرمان را می‌توان از حالا مشخص شده دانست. با این وجود لیورپول برای کسب سهمیه اروپایی باید تا پایان فصل بجنگد تا در بین 4 تیم قرار بگیرد ولی آنها رقبایی مثل تاتنهام و آرسنال دارند و به خوبی مطلعند که کار دشواری پیش رویشان است.

 

 

1275908

 

 

در آن سو منچسترسیتی با 62 امتیاز از 22 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است. شاگردان پپ عملکردی بی نظیر در این فصل داشته اند و در این 22 بازی، 20 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند. آنها 18 پیروزی پیاپی به دست آوردند و رکورد لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند.

 

با این حال، گواردیولا که فصل گذشته در آنفیلد مغلوب شد، این بار برای انتقام یری راهی این ورزشگاه خواهد شد. بر خلاف تصورات، در 6 تقابل اخیر دو تیم، لیورپول عملکرد موفق تری داشته است. شاگردان کلوپ 3 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست به ثبت رسانده اند و این نشان از نتایج نزدیک دو تیم در بازی های اخیر و حساسیت بسیار بالا دیدار امروز است.

 

لیورپول برای این بازی، کلین و هندرسون را به صورت حتمی در اختیار ندارد و حضور استوریج، صلاح و مورنو هنوز مشخص نیست. در آن سو، مندی، فودن، ژسوس و کمپانی به علت مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1275909

دیدگاه‌ها