کد خبر : 1497543 | 24 دی 1396 ساعت 11:14 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

قهر نانگ از حضور در جم

سرنوشت نفت در انتظار شگفت انگیزهای لیگ

آتش زیر خاکستر در اردوی شگفت انگیزهای جنوبی لیگ هفدهم در حال شعله ور شدن است چون هر روز اخباری جدید دال بر قهر ستاره های این تیم شنیده می شود.

سرنوشت نفت در انتظار شگفت انگیزهای لیگ

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی در اولین تجربه لیگ برتری خود موفق شد نیم فصل رویایی را برای فوتبالدوستان خونگرم و تشنه موفقیت در جنوب ایران رقم بزند اما برخلاف تمام پیش بینی ها عدم حمایت وزارت نفت همین طور عدم تمایل اسپانسرها برای حمایت مالی از این باشگاه باعث شد تا نشان های بسیار بدی در جمع شگفت انگیزها رقم بخورد دال بر این که ممکن است سرنوشتی مشابه با نفت تهران نصیب آنها شود.


در شرایطی که رقابت های لیگ برتر در حال پیگیری است قهر آلویس نانگ از حضور در تمرینات آن هم به مدت یک هفته بر مشکلات مهدی تارتار و مدیران پارس جنوبی افزود چون این مهاجم کامرونی یکی از کلیدی ترین مهره های تیم قلمداد می شود. قهری که با واکنش تند باشگاه و جریمه روزانه 100 میلیون ریالی روبرو شد اما عدم پرداخت مطالبات مالی دست مدیران برای برخورد با این بازیکنان را بست.


بازیکنان پارس جنوبی تقریباً پنج ماه پیش بود پیش‌قرارداد‌هایی از باشگاه‌ گرفتند و انتظار داشتند در نیم‌فصل بخش دوم قرارداد‌ها را دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداد تا برخی از بازیکنان این تیم از جمله مایکل اومانیا، ارسلان مطهری و ... تصمیم به جدایی بگیرند که آخرین نمونه هم قهر آلویس نانگ بود گرچه با فشار تارتار مسئولان باشگاه پارس در حال حاضر مانع جدایی نانگ هستند.


شاگردان مهدی تارتار مدت‌هاست نسبت به وضعیت مالی اعتراض دارند و هر بار مسئولان باشگاه با وعده‌هایی آنها را آرام می‌کنند، ترفندی که چند هفته‌ای است دیگر جواب نمی‌دهد و همین مساله باعث شده کادر فنی نیمی از تمرکز خود را روی مشکلات مالی بگذارند. بازیکنان پارس به شدت نگران این هستند که مبادا 70 درصد باقی مانده قراردادشان تا پایان فصل پرداخت نشود و در نهایت به مانند خیلی از بازیکنان نفت تهران از باشگاه خود طلبکار بمانند.


نکته قابل توجه اینکه پارس جنوبی قرار است امسال برای دومین سال متوالی میزبانی رقابت‌های پرشین کاپ در رشته فوتبال ساحلی با حضور تیم‌هایی از اسپانیا، اوکراین و آذربایجان را بر عهده بگیرد تا همین موضوع بیشتر بازیکنان و مربیان تیم فوتبال باشگاه را ناراحت ‌کند چرا وزارت نفت دیگر اهمیتی به آنها نمی‌دهد، در حالی که نتایج خیلی خوبی در لیگ کسب کرده‌اند.با این تفاسیر به نظر می‌آید سرنوشت تیم نفت تهران در انتظار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم باشد از همین رو نباید به آینده این دو باشگاه دلخوش کرد، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

دیدگاه‌ها