کد خبر : 1497552 | 24 دی 1396 ساعت 10:47 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برانکو، کرانچار، شفر و بوناچیچ؛

دنیزلی پنجمین خارجی لیگ هفدهم می شود؟!

مصطفی دنیزلی در آستانه پذیرفتن سکان هدایت باشگاه تراکتورسازی است.

دنیزلی پنجمین خارجی لیگ هفدهم می شود؟!

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای لیگ تاکنون تنها 4 بار نیمکت تیم ها به مربی خارجی سپرده شده اند. برانکو ایوانکوویچ که از لیگ چهاردهم با پرسپولیس است، در فصل جاری نیز هدایت این تیم را برعهده داشته، زلاتکو کرانچار هم همچون اواخر لیگ شانزدهم با سپاهان است، وینفرد شفر نیز به استقلال آمد تا این تیم را از بحران خارج کند و البته لوکا بوناچیچ که خیلی زود راهش از گسترش فولاد جدا شد.

 

در این بین، برانکو با نتایج بسیار خوب، خود را پرچمدار مربیان خارجی نشان داده و وینفرد شفرِ پا به سن گذاشته هم ثابت کرده هنوز چیزهایی برای عرضه کردن دارد. اما کرانچار که سابقه درخشانی در لیگ ایران داشته، تا اینجا نتایج بسیار ضعیفی با سپاهان کسب کرده و میانگین 1 امتیاز در هر بازی را به ثبت رسانده است.

 

حال تراکتورسازان پس از عملکرد ضعیف تیمشان با یحیی گل محمدی، به دنبال این هستند که راه سرخابی ها را بروند و با استخدام یک مربی کاربلد و بین المللی تیمشان را از این وضعیت خارج کنند. آن ها چند گزینه نیز دارند که جدی ترینشان، مصطفی دنیزلی است. کسی که با پرسپولیس و پاس، علی رغم عدم کسب جام قهرمانی، نمایش های تماشاگرپسندی را ارائه کرده و برای تیمی نظیر تراکتورسازی گزینه بسیار کارآمدی به شمار می رود.

 

البته تعداد مربیان خارجی در فصل گذشته کمتر از این بود. برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار تنها مربیان غیروطنی لیگ شانزدهم بودند که البته به نتایج قابل قبولی نیز رسیدند و حتی نمایش هایشان، به عنوان تماشاگرپسندترین ها نیز انتخاب می شد.

دیدگاه‌ها