کد خبر : 1497606 | 24 دی 1396 ساعت 13:56 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم یحیی با تراکتور از بحران خارج شود؛

نصرتی: شباهت افاضلی به برانکو کارم را راحت کرده

محمد نصرتی مدافع تیم نفت تهران در روزهایی که این تیم با حضور مالک و کادر فنی جدید جان تازه ای گرفته، یکی از بهترین بازیکنان طلایی پوشان تهرانی بوده است.

نصرتی: شباهت افاضلی به برانکو کارم را راحت کرده

نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما نظم پیدا کرده و به خوبی در حال پیگیری تمرینات هستیم. با حضور مالک جدید، کادر فنی تیم و بازیکنان انگیزه های زیادی پیدا کرده اند و همه چیز روی اصول در حال اجراست.

 

  • 4 امتیاز از دو بازی خیلی سخت گرفتید

 

این اتفاق خواست خدا بود و 4 امتیازی که کسب کردیم نتیجه تلاش کل مجموعه نفت اعم از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و سایرین بود. ما با یکدیگر همدل شدیم تا هم به تیم کمک کنیم و هم برای شخصیت و حیثیت خودمان بجنگیم.

 

  • دور شدن نفت از منطقه سقوط موقتی نیست؟

 

قطعا تیم ما در لیگ برتر می ماند. با قول هایی که مالکان باشگاه، آقای فردوسی و مهندس سمیعی داده اند، ما هم می خواهیم روال خوبمان را ادامه دهیم و یک رتبه درخور در پایان فصل کسب کنیم.

 

  • شرایط مالی نفت سروسامان گرفت؟

 

پس از اینکه مالک جدید باشگاه را تحویل گرفت، بخشی از قراردادها به حسابمان واریز شد و قرار است در روزهای آتی هم مجدد واریزی داشته باشیم. باشگاه مبلغی را به عنوان پاداش تساوی برابر پرسپولیس به بازیکنان داد و برای برد مقابل تراکتور نیز گفته شده که پاداش دیگری داده می شود.

 

  • افاضلی گفته بود به اندازه 12 سال پیش آماده هستی

 

آقای افاضلی به من لطف دارد. من دوست دارم به تیم کمک کنم. مزیت نفت این است که هم بزرگترهای خوبی دارد و هم از بازیکنان جوان خوبی برخوردار است. ضمن اینکه کار کردن با افاضلی به این دلیل که شگردی نزدیک به برانکو دارد، برای من خوب است و شناخت مناسبی از افکار او و نظرات تاکتیکی اش دارم. بقیه تیم هم روند خوبی را با این مربی سپری می کنند.


 

  • گل محمدی را به اخراج از تراکتور نزدیک کردید

 

اول فصل شرایط برای یحیی گل محمدی در تراکتورسازی خوب نبود. محرومیت از نقل و انتقالات و همچنین جدایی برخی بازیکنان موثر تراکتور، دست گل محمدی را بست و نتایج این تیم در نیم فصل اول را تحت الشعاع قرار داد. در نیم فصل دوم هم برخلاف شروع دوباره نقل و انتقالات این تیم، نتایج بر وفق مراد آنها نبوده و برخی اختلاف نظرها در تیم پیش آمده است. من در تراکتورسازی حضور داشتم و کاپیتان این تیم هم بوده ام و خوب می دانم که هواداران چطور با جان و دل تیمشان را دوست دارند. امیدوارم شرایط این تیم بهتر شود و با حل مشکلات، بتوانند نتایج مناسبی هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان به عنوان نماینده فوتبال ایران کسب کنند.

 

  • دیدار 6 امتیازی با سیاه جامگان را چطور می بینی؟

 

ما بازی سختی با سیاه جامگان داریم چرا که بازیکنان این تیم بسیار دونده هستند. من دیدار این تیم مقابل پرسپولیس را هم دیدم که با وجود بازی خوبی که ارائه دادند، در دقایق پایانی گل خوردند. ما نتایج ایده آل مقابل پرسپولیس و تراکتور را دیگر فراموش کرده ایم و در این بازی فقط به دنبال تداوم روند خوبمان هستیم.

دیدگاه‌ها