کد خبر : 1497609 | 24 دی 1396 ساعت 14:14 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی جوان‌ها جای اصلی‌ها را پر می‌کنند

هرکسی خوب باشد در پارس جنوبی بازی می‌کند

پارس جنوبی با وجود جدایی، محرومیت و مصدومیت برخی از بازیکنان اصلی اش با بازیکنان جوانش توانسته جای خالی آن ها را پر کند.

هرکسی خوب باشد در پارس جنوبی بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه" پارس جنوبی در بازی برابر صنعت نفت آبادان تا آخرین دقایق با یک گل برنده بازی بود اما در نهایت برد را با تساوی عوض کرد.

مهدی تارتار سرمربی پارس ، در هفته های اخیر تعدادی از بهترین بازیکنانش را به دلایل گوناگون در اختیار نداشته اما بازیکنان جانشین وجوانی که او در ترکیب تیمش به کار گرفته به خوبی جواب داده اند.

در بازی هفته هجدهم برابر سپاهان این تیم فرشاد محمدی‌مهر یکی از بهترین بازیکنانش را در اختیار نداشت و به جای او سعید محمدی فر بازی کرد و نمایش خوبی داشت. محمدی فر در بازی با صنعت نفت که میثم تیموری مدافع چپ این تیم حضور نداشت نیز به این پست آمد و در این بازی عملکرد نسبتا خوبی داشت. در خط دفاعی نیز بعد از جدایی مایکل اومانیا این بار تارتار به ایمان سلیمی مدافع زیر 23 سالش میدان داد و او نیز با بازی خوبی که انجام داد نشان داد می تواند مهره ای قابل اتکا در خط دفاعی تیمش باشد.


ایمان سلیمی مدافع جوان پارس جنوبی در رابطه با بازی صنعت نفت آبادان گفت:« بازی خیلی محکم و فیزیکی بود و کارت زرد زیاد و یک اخراجی داشت. ما بازی را خوب شروع کردیم ، حریف را به خوبی می شناختیم و می توانستیم برنده شویم اما متاسفانه تمرکزمان را یک لحظه از دست دادیم و گل خوردیم.» او که برای پنجمین بار در این فصل برای پارس جنوبی به میدان رفته در رابطه با حضورش در ترکیب تیم گفت:« روند تیم ما به گونه ای است که آقای تارتار هر بازیکنی که خوب کار کرده و چیزهایی که کادر فنی می خواهد را انجام دهد او را در ترکیب قرار می دهد. تیم ما ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است و تا اینجا هم نتایج خوبی گرفته است. ما هر هفته سخت تلاش می کنیم و می خواهیم نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.»

دیدگاه‌ها