کد خبر : 1497646 | 24 دی 1396 ساعت 16:35 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادات توئیتری تند رئیس سابق رئال علیه پرز

رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید شیوه عبور از بحران فلورنتینو پرز را مناسب نمی داند.

انتقادات توئیتری تند رئیس سابق رئال علیه پرز

به گزارش "ورزش سه"، رئال سخت ترین روزهای 6 سال اخیر خود را سپری می کند. کهکشانی ها از قالب یک تیم مدعی قهرمانی در لالیگا خارج شده و به تیمی که تلاش برای کسب عنوان چهارمی دارد تنزل کرده اند. مشخص نیست که رئال با این کیفیت بازی، در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان تا کجا پیش خواهد رفت.

امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه پرز، رئیس رئال قصد دارد برای فصل بعد رونالدو را به علاوه مقداری پول به پی اس جی بدهد و در عوض نیمار را جذب کند.

 

 

1260529

 

 

رامون کالدرون، رئیس سابق رئال در واکنش به افشای این خبر جنجالی توئیت کرد: «خبر معاوضه رونالدو با نیمار، برای مهار بحران، شکست جدیدی برای مدیریت فعلی رئال است که فقط باعث دلخوری بیشتر بازیکنان خواهد شد. هنوز بازی های مهم زیادی تا پایان فصل باقی مانده و تقصیرات را به گردن رونالدو انداختن، هوشمندانه نیست. او تنها کسی است که می تواند رئال را از آتش بحران خارج کند.»

 

کالدرون در توئیتی دیگر به انتقاد از تلاش پرز برای جذب گلر بیلبائو نیز پرداخته است: «جذب کپا در این شرایط، نتیجه ای جز پایین آوردن روحیه کیلور ناواس نخواهد داشت. این، در کنار خبر معاوضه رونالدو و نیمار باعث تضعیف دو منطقه حیاتی در رئال یعنی دروازه و مهاجم خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها