کد خبر : 1497654 | 24 دی 1396 ساعت 17:50 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 2-1 آرسنال

شکست غیرمنتظره آرسنال در زمین بورنموث

آرسنال در دیداری که غیبت الکسیس سانچس را با تمام وجود حس کرد، 1-2 به بورنموث باخت تا شرایطش در جدول بدتر شود.

شکست غیرمنتظره آرسنال در زمین بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال، تیم ششم جدول به خانه بورنموث رده هفدهمی رفته بود تا با کسب سه امتیاز خود را به تاتنهام نزدیک تر کند. نکته جالب در مورد آرسنال خط خوردن سانچس از فهرست این تیم بود که  بر شایعات جدایی قریب الوقوع او قوت بخشید.

 

 

1276058

 

 

در چنین شرایطی آرسنال بازی را بهتر از میزبان خود شروع کرد ولی بورنموث روی یک ضدحمله در دقیقه 4 می توانست به گل برسد اما ضربه ایمتی قدرت کافی را نداشت و چک به راحتی آن را مهار کرد.

 

 

1276057

 

 

دقیقه 8 آرسنال تا آستانه گلزنی هم پیش رفت ولی شوت محکم نایلز با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و راهی اوت شد تا توپچی ها با بدشانسی از رسیدن به گل بازبمانند. یک دقیقه بعد گلر بورنموث شوت ایووبی را با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

 

 

1276060

 

آرسنال تیم برتر میدان بود ولی از دقیقه 35 روند بازی متعادل تر شد و بورنموث روی یکی دو حمله خطرناک می توانست به گل برسد اما درخشش چک و نیز مدافعان آرسنال اجازه این مهم را ندادند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

1276059

 

 

آرسنال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و 7 دقیقه پس از شروع به گل هم رسید.

 

پاس عمقی ایووبی به بیرین رسید که با سرعت بالای خود از کمند مدافع مستقیم خود گریخته بود. ستاره اسپانیایی در مصاف تک به تک به توپ ضربه زد که پس از برخورد با بدن دروازه بان راهی دروازه شد تا آرسنال 0-1 پیش بیفتد.

 

 

1276077

 

 

بورنموث که شکست را باور نداشت با تمام وجود برای جبران جلو کشید و به گل تساوی نیز دست یافت.

دقیقه 70 نفوذ فریزر از راست و پاس عرضی او در شرایطی که چک هم برای مهار آن جلو کشیده بود، با ضربه تمام کننده ویلسون وارد دروازه شد تا همه چیز برابر شود.

 

 

1276076

 

 

تنها 4 دقیقه بعد، میزبان به گل برتری نیز دست یافت.

یک پاس بلند عمقی در درون محوطه جریمه به ویلسون رسید که پشت سر خود چک را می دید. او توپ را برای جوردن آیب کاشت و ضربه محکم این بازیکن از بیرون محوطه جریمه، از زیر پاهای گلر آرسنال وارد دروازه شد تا در طول 4 دقیقه، ورق برگردد.

 

 

1276075

 

 

تلاش آرسنالی ها در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و باختی دیگر در کارنامه توپچی ها به ثبت رسید. آرسنال با این شکست 39 امتیازی و در رده ششم باقی ماند.

دیدگاه‌ها