کد خبر : 1498279 | 27 دی 1396 ساعت 11:44 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمان استقلال خوزستان و عبور از غول مرحله آخر

بهترین عملکرد دروازه بانان در این هفته از برنامه نود واکنش محسن فروزان، دروازه بان پارس بود که موقعیتی مهم را از حریف گرفت.

مهاجمان استقلال خوزستان و عبور از غول مرحله آخر

به گزارش " ورزش سه" روز پنجشنبه یکی از حساس ترین مسابقات لیگ برتر در هفته بیستم برگزار خواهد شد. مسابقه ای که با توجه به شرایط دو تیم در جدول و اهمیت پیروزی در آن می تواند هیجان انگیزتر هم شود. پارس جنوبی که در نیم فصل دوم و در چهار بازی، سه مساوی و یک باخت نصیبش شده، خوب می داند سه امتیاز بازی استقلال خوزستان چقدر در سرنوشت این تیم در ادامه فصل به کارش می آید. اما آیا پارس توان شکست دادن تیم زخم خورده و بحران زده  استقلال را دارد؟ پارس در این بازی البته دو بازیکن مصدومش را در اختیار دارد و با این شرایط به مصاف حریف می رود.

 

  • مهاجمان استقلال و غول آخر


محسن فروزان دروازه بان پارس جنوبی که امسال بهترین عملکرد را با تیم پارس جنوبی داشت، بی شک یکی از مهمترین مهره های تیمش در این بازی خواهد بود. او در این بازی برابر استقلال خوزستان می تواند کلین شیت هایش را افزایش داده و به عدد هفت برساند. اما فروزان در این بازی با دو چالش متفاوت مواجه است. اول جابه جایی است که خیلی زیاد در ترکیب خط دفاعی پارس رخ می دهد. دوم چالش فروزان در این باز خط حمله خطرناک استقلال خوزستان است. کلادیوکا مارینی جونیور، یونس دلفی، فرید بهزادی کرمی با اضافه شدن اسماعیل شریفات در آن مناطق بازی می کنند. البته ساختاری که تارتار برای تیمش در نظر گرفت، بابت محروم ها و مصدوم هایی است که درخط دفاع اتفاق افتاده و با اضافه کردن جوان ها استحکام لازم را به دست آورده است.


این بازی اما می تواند با وجود مهاجمان تکنیکی و گلزن خطر جدی برای خط دفاع پارس جنوبی رقم بزنند؛ اما اگر بتواند از غول مرحله آخر که درون دروازه پارس حضور دارد، بگذرد. فروزان که انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی دارد، باید در ادامه فصل کلین شیت های نجات بخشش را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها