کد خبر : 1498391 | 27 دی 1396 ساعت 17:42 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرم متفاوت استقلال و پدیده قبل از دیدار انتقامی

دو تیم استقلال و پدیده شرایط متفاوتی قبل از دیدار روز جمعه دارند.

فرم متفاوت استقلال و پدیده قبل از دیدار انتقامی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پدیده در شرایطی کاملا متفاوت نسبت به نیم فصل اول برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و آبی ها امیدوارند در مشهد انتقام شکست دیدار رفت را بگیرند.


آبی ها در 5 دیدار گذشته خود قبل از این دیدار 3 برد و دو مساوی کسب کردند و 11 گل زده و یک گل خورده در کارنامه خود دارند تا با فرم بسیار خوبی آماده این دیدار شوند.

 

پدیده مشهد اما فرم متفاوتی نسبت به حریف خود دارد و در 5 دیدار قبلی خود نتایج خوبی کسب نکرده است. یک برد، یک مساوی و 3 شکست نتایج آخرین دیدارهای تیم پدیده در لیگ برتر است و این تیم نه تنها با دو گل زده خط حمله ضعیفی داشته، بلکه با دریافت 5 گل در خط دفاعی نیز شرایط خوبی ندارد.

 

تفاوت میان این دو تیم تنها مربوط به داخل زمین نیست و استقلال و پدیده در خارج از زمین نیز شرایط متفاوتی دارند. آبی های تهرانی روزهای آرامی را سپری می کنند؛ اما پدیده درگیر حواشی متفاوتی از کسر 6 امتیاز و یا حق استفاده از ورزشگاه امام رضا است.

 

استقلال در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت و اولین شکست خود در دیدارهای رو در رو را برابر این تیم متحمل شد و حالا بهترین فرصت را در اختیار دارد تا انتقام شکست تلخ برابر پدیده در ورزشگاه آزادی را بگیرد.

 

دیدگاه‌ها