کد خبر : 1498455 | 27 دی 1396 ساعت 23:55 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

یورک:

لوکاکو این فصل 30 گل برای یونایتد می زند

دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که روملو لوکاکو می تواند در همه رقابت های این فصل، 30 گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

لوکاکو این فصل 30 گل برای یونایتد می زند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تابستان گذشته با انتقالی 85 میلیون یورویی، لوکاکو را از اورتون خرید و او تا اینجای فصل، 17 گل برای تیم جدیدش به ثمر رساند.

 

لوکاکو بعد از شروع خوب فصل، برای چند هفته موفق به گلزنی نشد اما از ابتدای سال 2018 بار دیگر روی دور گلزنی افتاده و یورک معتقد است انتقادها از او منصفانه نبوده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" من فکر می کنم او واقعا خوب کار کرد. گاهی اوقات مردم می توانند از نظر توجه به آمار و ثبات، غیرمنصف باشند. اما وقتی با یک مبلغ بالا به باشگاهی مانند منچستریونایتد می روید، همیشه چنین فشارهایی وجود دارد و باید حتما ثبات داشته باشید.

 

 

1259117

 

وقتی به او نگاه می کنم، احساس می کنم که خرید خوبی برای منچستریونایتد بود و تا همین جا هم 17-16 گل به ثمر رساند و ما تازه در نیمه فصل هستیم. اگر او به همین مسیر ادامه بدهد، می تواند به بالای 30 گل برسد و من فکر می کنم این بازگشت خیلی خوبی است.

 

در نهایت، یک مهاجم همیشه با تعداد گل هایش سنجیده می شود و من مطمئنم که او در مسیر رسیدن به یک آمار خوب است؛ هرچند هنوز بعضی ها تردید دارند که او به اندازه کافی خوب هست یا نه. اما من تردیدی ندارم. او هنوز جوان است و در حال بهتر شدن و بهتر هم خواهد شد."

دیدگاه‌ها