کد خبر : 1498599 | 28 دی 1396 ساعت 16:12 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس ورزشگاه را به یادمان نیاورید

مهاجری:جادوگر گفت پول بدهید پیش‌بینی کنم!

سرمربی تیم پدیده مشهد نسبت به موفقیت تیمش مقابل استقلال ابراز امیدواری کرد.

مهاجری:جادوگر گفت پول بدهید پیش‌بینی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری پیش از بازی تیم پدیده مقابل استقلال در خصوص این بازی گفت: با وجود اینکه همه بازی ها 3 امتیاز دارند، بازی با استقلال یا پرسپولیس همیشه شرایط خاصی را برای تیم ها رقم می زند. توجه رسانه ها به این بازی خاص است و انگیزه بازیکنان نیز بیشتر از سایر بازی ها است.

 

او درباره شرایط فعلی تیمش اظهار داشت: خداراشکر روزهای سختی را با همدلی مجموعه پدیده پشت سر گذاشتیم و الان آماده ایم که به روند خوب گذشته برگردیم و دیدار با استقلال فرصت مناسبی است.

 

سرمربی پدیده افزود: استقلال تیم بزرگ و شایسته ای است و بازی مقابل چنین تیم پرتماشاگری قطعا سخت است اما بچه های ما اگر تمرکز کافی داشته باشند، می توانیم امیدوار باشیم که پیروزی دور رفت مقابل این تیم را تکرار کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان خاطرنشان کرد: اگر نتیجه‌ای را واگذار می‌کنیم، حتما در آن اشکالی بوده است. هیچ چیزی مطلق نیست و نسبی است. منِ مربی نباید بگویم این مشکلات مانع کارم شده است. بیانیه باشگاه هم این واقعیت را می‌گوید که باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شود. مشکلاتی که رخت ببندد و برود.

 

مهاجری در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی فردا گفت: جادوگری با ما تماس گرفت و گفت اگر مبلغی بدهید، نتیجه فردا را می‌گوید. ما هم صندوقی گذاشته، پول جمع کردیم تا به این فرد بدهیم و نتیجه را بگوید (با شوخی و خنده). استقلال تیم خوب و منجسمی شده است. اگر استقلال تیم خوبی شده، ماحصل این است که حاشیه‌ها رفته و تمرکز قوی‌تر شده است. اینها همان بازیکنان هستند. این قضیه هر تیمی را موفق می‌کند. با تیم مقابل حرفی ندارم، ما سه مهره ارزشمند نداریم که به استقلال کمک می‌کنند، اما با این حال هم ما و استقلال کمک می‌کنیم تیم باشیم تا متکی به نفرات.

 

وی در واکنش به عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: این کابوس را یاد ما نیاورید. باید از شرایطی که در اختیارمان است، استفاده کنیم. ما تأثیرگذار نیستیم، اما تبعیت از تصمیمی است که متأسفانه برای ما گرفته شده است. باید از پتانسیلی که داریم، استفاده کنیم، چون به شهرمان کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها