کد خبر : 1498620 | 28 دی 1396 ساعت 17:48 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقد داوری پرسپولیس –گسترش

اخراج بازیکن گسترش درست بود

پرسپولیس به سختی توانست گسترش فولاد را در آزادی متوقف کند هرچند این تیم به نحوه داوری انتقادهایی داشت.

اخراج بازیکن گسترش درست بود

به گزارش " ورزش سه" سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال ایران ضمن اینکه قضاوت محمدرضا اکبریان را خوب توصیف کرد درباره مشکلات داوری این بازی گفت:« در دقیقه 9 برخورد دخسوس دروازه بان گسترش با مهاجم پرسپولیس باعث شد بازیکن مهاجم تعادلش را از دست بدهد. اما اکبریان در این صحنه به درستی دستور ادامه بازی داد.»


داور سابق فوتبال ایران اضافه کرد:« 5 دقیقه بعد از آن صحنه شبیه همان اتفاق پشت محوطه جریمه رخ داد مدافع گسترش تعادل  علیپور را به هم زد. در این صحنه باید خطای مدافع گسترش فولاد را می گرفت که این اتفاق نیفتاد درحالی که او می توانست خطای شارژ بازیکن گسترش را بگیرد.»


او افزود:« در دقیقه 60 تمارض سیدجلال حسینی در محوطه جریمه گسترش فولاد به درستی تشخیص داده شد و داور به او کارت زرد داد. در دقیقه 82 هم خطای وحید امیری به درستی با یک کارت از سوی داور مواجه شد.»


مظفری زاده راجع به اخراج بازیکن گسترش فولاد هم گفت:« عزیر معبودی در دقیقه 64 به خاطر برخورد با حسین ماهینی و اعتراضی که داشت کارت زرد اول را گرفت اما  در پرتاب وقتی تعلل و متعاقب آن اعتراض کرد باعث شد داور به درستی او را با کارت زرد دوم مواجه و اخراج کند.»

دیدگاه‌ها