کد خبر : 1498799 | 29 دی 1396 ساعت 13:25 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

حذف قلی پور از جودو گرندپری تونس

پیروزی خجسته و نوری زاده در نخستین مبارزه

در آغاز نخستین روز از رقابت های جودو گرندپری تونس ۲۰۱۸، نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ایران حذف شد و دو نماینده دیگر ایران نیز در مبارزه نخست صاحب برتری شدند.

 پیروزی خجسته و نوری زاده در نخستین مبارزه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان نخستین روز از رقابت های جودو گرندپری تونس، ۳ نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که علی قلی پور با شکست در دور نخست حذف شد و علیرضا خجسته و قاسم نوری زاده نیز در مبارزه نخست خود برابر رقبایشان به برتری رسیدند.


علی قلی پور در جدول ۳۱نفره وزن منهای ۶۰کیلوگرم در گام نخست برابرجوآکین گومز از اسپانیا در مدت زمان ۵۴ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.  


 
در جدول ۳۳نفره وزن منهای ۶۶کیلوگرم، علیرضا خجسته پس از استراحت در دور نخست، برابر کنت ونگانسبگ از بلژیک به برتری رسید. وی در دور سوم با پتریکوف از جمهوری چک مبارزه خواهد کرد.


 
قاسم نوری زاده دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور نخست، مقابل سینان صندل از ترکیه به برتری رسید .وی در دور سوم با ون هارتن  از هلند مبارزه خواهد کرد.


محمد مهدی بریمانلو در وزن ۷۳-، سعید ملایی در وزن ۸۱- و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ۳ نماینده دیگر ایران در این رقابت ها هستند.
 

دیدگاه‌ها