کد خبر : 1499019 | 30 دی 1396 ساعت 10:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان المپیک با فدراسیون تکواندو همکاری می‌کند؟

پولادگر-ساعی؛ نزدیک‌تر از همیشه

به نظر می رسد زمینه همکاری فدراسیون تکواندو و پرافتخارترین قهرمان این رشته فراهم شده است.

پولادگر-ساعی؛ نزدیک‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، اختلافات هادی ساعی و سیدمحمد پولادگر در ماههای اخیر و قبل از انتخابات فدراسیون تکواندو به اوج رسیده بود. حتی قهرمان سابق تکواندو از یکی دیگر از کاندیداها به شدت حمایت کرد تا بلکه پولادگر از ریاست کنار برود. این اتفاق رخ نداد و کسی تصور نمی کرد که آتش اختلاف رییس فدراسیون و پرافتخارترین تکواندوکار ایرانی به این زودی خاموش شود.


با این حال در چند روز اخیر اخباری مبنی بر نشست مشترک هادی ساعی و پولادگر به گوش رسید. به نظر می رسد رییس فدراسیون در دوره جدید تصمیم گرفته حتی با مخالفان خود صلح کند و این اتفاق در هفته های اخیر با نشستی که پولادگر با مرتضی کریمی، سرمربی سابق تیم ملی برگزار کرد هم مشخص بود.


حالا به نظر می رسد پولادگر و ساعی که تا همین چند روز پیش مخالفان بزرگی برای هم محسوب می شدند و مصاحبه های تندی علیه یکدیگر انجام می دادند، در آستانه یک همکاری مشترک قرار گرفته اند.


مدیر تیم های ملی تکواندو با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت:‌ «نشستی میان پولادگر و ساعی برگزار شد. به هر حال ما برای ساعی به عنوان پرافتخارترین ورزشکار المپیکی تاریخ کشور احترام زیادی قائل هستیم. حتما فدراسیون تلاش می کند و باید از توان ساعی استفاده کند. البته قبل از این هم ما قهرمان های صاحب نام را جدا از بدنه فدراسیون ندانستیم. حتما در آینده ای نزدیک از توانایی های ساعی استفاده خواهیم کرد.»


باید دید فدراسیون تکواندو چه پستی برای ساعی در نظر می گیرد و دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز المپیک چه تصمیمی در قبال همکاری با فدراسیون خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها