کد خبر : 1499702 | 02 بهمن 1396 ساعت 22:20 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان؛ گزینه اول هدایت پاری سن ژرمن

به نظر می رسد زین الدین زیدان گزینه اول پاری سن ژرمن در صورت جدایی اونای امری خواهد بود.

زیدان؛ گزینه اول هدایت پاری سن ژرمن

 

به گزارش "ورزش سه"، اگر اونای امری نتواند در لیگ قهرمانان فصل جاری به موفقیت دست یاید، بعید است مدیران پاری سن ژرمن باز هم در مورد او صبوری کرده و وی را برکنار نکنند.

 

طبق اخبار رسانه ها شرایط رختکن پاری سن ژرمن خیلی مساعد نیست و 2 دستگی بین بازیکنان اوضاع را برای اونای امری دشوار کرده و با توجه به جذب ستاره های بزرگ چون نیمار و امباپه، انتظارات از او برای فتح لیگ قهرمانان افزایش یافته است.

 

1275893

 

نشریه اسپورت در گزارشی ادعا کرد که در صورت جدایی اونای امری، زین الدین زیدان محتمل ترین جایگزین برای او خواهد بود. فتح 2 لیگ قهرمانان با رئال مادرید، توانایی در مدیریت ستاره ها و تمایل پاری سن ژرمن به حفظ هویت و جذب ارکان فرانسوی مانند دیارا و امباپه، باعث شده تا زیدان بیش از دیگران شانس هدایت رئال مادرید را بر عهده داشته باشد.

 

البته رخ دادن این اتفاق به شرایط زیدان در رئال مادرید بستگی دارد. وخامت اوضاع در لالیگا و اخباری که در مورد اختلاف او با پرز برای جذب بازیکن در زمستان از جمله کپا شنیده شده، جایگاه او را سست کرده است؛ اما موفقیت در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری می تواند ضامن ادامه کار زیزو در برنابئو باشد.

دیدگاه‌ها