کد خبر : 1499809 | 03 بهمن 1396 ساعت 13:32 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

نورمحمدی: پیشنهاد بازی در تیم علی‌کریمی، خاص است

کاپیتان سابق پرسپولیس پس از پیوستن به تیم سپیدرود و فعالیت زیر نظر علی کریمی در رابطه با شرایط خود به صحبت پرداخت.

نورمحمدی: پیشنهاد بازی در تیم علی‌کریمی، خاص است

به گزارش "ورزش سه"، رضا نورمحمدی که در اولین دیدار خود با پیراهن سپیدرود موفق شد برای این تیم گل سه امتیازی به ثمر برساند در رابطه با اوضاع خود و شرایط تیم سپیدرود به "ورزش سه" گفت: با شرایط خوبی به سپیدرود رفتم و از اینکه در اولین بازی گل زدم خوشحالم. خصوصا اینکه این تیم جزو تیم‌های پرتماشاگر لیگ است و بازی کردن در چنین تیم‌هایی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و اگر سرمربی علی کریمی باشد حتما جذابیت‌های بازی کردن در چنین تیم‌هایی خاص می‌شود. با همین انگیزه تلاش می‌کنم تا بازی‌های بعدی بتوانم در دفاع عملکرد خوبی داشته باشم و کمک کوچکی به بچه‌ها تیم باشم.

 

او درباره دیدار برابر سپاهان و پیروزی در این بازی گفت: ما می‌دانستیم سه امتیاز این بازی خیلی برایمان اهمیت دارد و برای اینکه از قافله عقب نمانیم و از انتهای جدول رها شویم باید در دیدارهای خانگی حداکثر امتیازهایمان را کسب کنیم. با حضور و حمایت این هواداران پرشور هر تیمی را می‌توان در خانه شکست داد. البته سپاهان تیم پرقدرتی بود و بازی سختی مقابل آنها داشتیم باتوجه به نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی توانستیم بر آنها غلبه کنیم.

 

او درباره این دیدار ادامه داد: ما در تمرینات باتوجه به برنامه‌ریزی کادرفنی مقابل زردپوشان اصفهانی نتیجه گرفتیم و در تمرینات روی ضربات ایستگاهی و سر کار کرده بودیم؛ خدا را شکر این توپ به من رسید و من هم از اینکه توانستم از آن بهره ببرم و توپ را گل کنم خوشحالم.

 

نورمحمدی درباره دیدار پیش روی سپیدرودی ها برابر صنعت نفت آبادان اضافه کرد: من در آبادان خاطرات خوبی دارم البته سال گذشته صنعت نفت شرایط خوبی نداشت و قسمت ما اینطور شد که در این تیم حضور نداشته باشیم. آنها هواداران یکدستی دارند که در بازی های این تیم از تیمشان حمایت کامل می کنند. بنابراین ما بازی سختی مقابل صنعت داریم بهرحال آنها مهره‌های خوبی را جذب کردند. البته ما این را خوب می دانیم که باید دست پر از آبادان برگردیم چراکه هر بازی برای ما حکم فینال دارد و برای اینکه بتوانیم خودمان را از انتهای جدول بالا بکشیم باید امتیاز این بازی ها را از دست ندهیم.

 

مدافع سپیدرودی ها در پایان گفت: ما نباید به این فکر باشیم که چون حریف‌های انتهای جدولی امتیاز نمی‌گیرند خوشحال باشیم بلکه ما باید کار خودمان و برنامه‌ای که کادرفنی از ما در زمین می‌خواهد را به بهترین شکل اجرا کنیم تا بتوانیم در بازی‌های باقیمانده امتیاز جمع‌آوری کنیم و خودمان را به میانه جدول نزدیکتر کنیم و ترس سقوط نداشته باشیم؛ البته فاصله‌ ما با تیم‌های بالایی خیلی کم است و باید به این فکر باشیم که فقط امتیاز جمع آوری کنیم تا فصل را با یک رتبه خوب به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها