کد خبر : 1499877 | 03 بهمن 1396 ساعت 18:26 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی-ربیع خواه؛ اینبار نتیجه می‌دهد؟

پست هافبک دفاعی پرسپولیس را حسین ماهینی و محسن ربیع خواه شکل خواهند داد و به دنبال این هستند تا شکست دور رفت برابر پیکان را جبران کنند.

به گزارش "ورزش سه"، غیبت کمال کامیابی نیا و عدم آمادگی احمد نوراللهی باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ اکنون برای دیدار با پیکان به دنبال زوج سازی حسین ماهینی و محسن ربیع خواه در خط میانی و پست هافبک دفاعی باشد.


ماهینی که در دیدار برابر گسترش فولاد تنها هافبک دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شد، نتوانست همانند پست تخصصی خود نمایش دهد و در نهایت در اواسط بازی به پست دفاع راست بازگشت. بازیکن ملی‌پوش سابق سرخپوشان که اکنون نیز برای رسیدن به لیست تیم ملی در جام جهانی همچنان رویاهای خود را دنبال می‌کند، در دو دیدار قبلی که در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شده، نتوانسته عملکرد قابل قبولی همچون پست تخصصی به جا بگذارد و شرایط ویژه تیم او را به تمکین درخواست برانکو مجبور کرده است.


دلخوشی بزرگ برانکو اما بازگشت محسن ربیع خواه است، هافبکی که یکی از باثبات ترین بازیکنان این تیم در فصول اخیر بوده و بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی محرومیت اکنون قادر به همراهی این تیم است. حضور او می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات تیم در خط میانی را برطرف کند و آنها را به جبران شکست دور رفت در جدال با پیکان امیدوار کند.

 

1278243

 

 

 

دیدگاه‌ها