کد خبر : 1499941 | 04 بهمن 1396 ساعت 08:55 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان - پرسپولیس؛ یک تیم گل نمی زند!

در تقابل‌های اخیر دو تیم پیکان و پرسپولیس حداقل یکی از از آنها در گلزنی ناکام بوده است.

پیکان - پرسپولیس؛ یک تیم گل نمی زند!

به گزارش “ورزش سه”، آخرین باری که هر دو تیم موفق شدند دروازه یکدیگر را در یک بازی باز کنند به 7 بازی قبل‌تر و در جریان پیروزی 2 بر 1 پرسپولیس بازمی‌گردد. در شش دیدار اخیر حداقل یکی از دو تیم در گلزنی ناکام مانده است. در این دیدارها پرسپولیس سه بازی را با برتری یک بر صفر و یک بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود خاتمه داده است. یک بازی نیز با حساب بدون گل خاتمه یافته و در آخرین تقابل نیز پیکان با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافته است.


حواشی تقابل‌های اخیر


پرسپولیس 0 پیکان 1


گلزنی مرتضی آقاخان و بعد از آن شادی جنجالی او با واکنش تند بازیکنان پرسپولیس همراه شد و در تندترین انتقاد سیدجلال حسینی در میکسدزون آزادی مدعی شد بازیکنان تیمش این مساله را فراموش نخواهند کرد و آن را به بدترین شکل جبران می‌کنند.


پرسپولیس 2 پیکان 0


بعد از گل مهدی طارمی و در حالی که بازیکنان پیکان خود را مهیای شروع بازی از نیمه زمین می‌کردند، صادق بارانی با ضربه به مهدی طارمی او را نقش بر زمین کرد تا با دریافت کارت قرمز دو جلسه محرومیت انضباطی را هم تحمل کند.


پیکان 0 پرسپولیس 0


اخراج جنجالی محمد انصاری به عنوان بازیکن بااخلاق پرسپولیس با حاشیه زیادی همراه بود. کارشناسان معتقد بودند که اشکان خورشیدی ثانیه‌هایی قبل از اخراج انصاری می‌توانست سیدجلال حسینی را به دلیل خطای بازیکن حریف با کارت مواجه کند تا ادامه این حرکت منجر به کارت زرد انصاری نشود. 

 


پرسپولیس 1 پیکان 0


پرسپولیس با عبور از پیکان در جام حذفی موفق شد از مرحله اول عبور کند. در این بازی نیز صادق بارانی مرد اول جنجالی بازی لقب گرفت و در درگیری لفظی با کریم باقری نه تنها خودش از سوی داور اخراج شد که کمک مربی پرسپولیس نیز ادامه بازی را از روی سکوها دنبال کرد. 


پرسپولیس 1 پیکان 0


جدال دیدنی این بازی را می‌توان به تقابل مهدی رحمتی که از استقلال جدا شده و در پیکان حضور داشت عنوان کرد. دروازه‌بان کنونی استقلال که در آن فصل در نهایت با پیکان به دسته پایین سقوط کرد در این دیدار مقهور ضربه مهدی طارمی شد. مهاجم بوشهری و بدون حاشیه آن زمان پرسپولیس با پیراهن شماره 17 توانست از ارسال هادی نوروزی سود برده و دستان رحمتی را به نشانه تسلیم بالا ببرد. 


پیکان 0 پرسپولیس 1


با مشکلاتی که برای حق پخش به وجود آمده بود، حضور دوربین‌های تلویزیونی در این بازی ممنوع بود. در دیداری که مهدی رحمتی و محمد نوری از همان ابتدا کری را برای یکدیگر رقم زده بودند، ارسال امید عالیشاه از سمت چپ با پرش نوری بالاتر از مدافعان پیکان و ضربه سر او تک گل بازی را به سود پرسپولیس شکل داد.

دیدگاه‌ها