کد خبر : 1499957 | 04 بهمن 1396 ساعت 09:51 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سابق استقلال و نبرد حیثیتی؛

صادقی- منشا؛ تقابلی جذاب در شهر قدس

گادوین منشا و امیرحسین صادقی بار دیگر به هم رسیدند؛ این بار اما نه در قالب هم تیمی بلکه به عنوان رقیب!

صادقی- منشا؛ تقابلی جذاب در شهر قدس

به گزارش "ورزش سه"، شاید ماندگار ترین صحنه دیدار رفت پرسپولیس و پیکان در لیگ شانزدهم، نجات دروازه سیدجلال حسینی در آخرین دقایق بازی بود؛ اما بدون شک، درگیری منشا و صادقی نیز جنجالی ترین اتفاق آن مسابقه به شمار می رفت. اتفاقی که در لحظه به زمین افتادن دو بازیکن پرسپولیس رخ داد و پس از درگیری لفظی، کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شد و اگر هم تیمی ها دخالت نمی کردند کار به جاهای باریک هم می رسید!

 

حال گادوین منشا تقابل بیشتری با امیرحسین صادقی خواهد داشت؛ چراکه او به عنوان مهاجم در مقابل مدافعان تیم پیکان خودنمایی خواهد کرد و دوئلی تماشایی با مدافع باتجربه ایرانی خواهد داشت.

 

 

مدافع 36 ساله فوتبال کشورمان در فصل جاری عملکرد خیلی خوبه نداشته؛ اما همچنان به عنوان یکی از مدافعان سرشناس فوتبال ایران، شناخته می شود. او 4 سال قبل در جام جهانی برزیل نیز حضور داشت و می توان گفت یکی از بهترین بازیکنان تیم کارلوس کی روش نیز بود؛ اما حالا مدافعان دیگری جای او را در تیم ملی گرفته اند.

 

اگرچه صادقی در 10 بازی لیگ هفدهم آنچنان که باید و شاید ظاهر نشده؛ اما بازی با پرسپولیس برای او دیداری ویژه به حساب می آید. او سال ها با پیراهن استقلال در شهرآورد پایتخت مقابل قرمزپوشان تهرانی به میدان رفته و حتی موفق به گلزنی هم شده است؛ اما از شانسِ بد، استقلال دیداری که او گلزنی کرد را به پرسپولیس باخت تا گلش در ذهن آبی ها کمتر ماندگار باشد.

 

مجید جلالی به دنبال کلین شیت تیمش در بازی با استقلال است و بی شک، امیرحسین صادقی می تواند نقش ویژه ای در رسیدن به این مهم ایفا کند.

دیدگاه‌ها