کد خبر : 1500212 | 05 بهمن 1396 ساعت 14:11 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو و پرسپولیس آماده بازی دفاعی پیکان!

به نظر می رسد سرمربی کروات سرخ ها تیمش را مهیای بازی برابر سیستم بسته پیکان کرده است.

برانکو و پرسپولیس آماده بازی دفاعی پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، البته پیکان همچون گسترش فولاد، نفت، سیاه جامگان و... در اکثر بازی ها دفاعی بازی نمی کند؛ اما آن ها مقابل تیم برانکو ایوانکوویچ، اغلب عقب می نشینند و سعی می کنند از ضد حملات استفاده کنند. اتفاقی که در نیم فصل اول هم افتاد و سبب رقم خوردن تنها شکست پرسپولیس شد.

 

البته بیشتر تیم های لیگ در مقابل تیم هجومی پرسپولیس، دست به بازی بسته می زنند و کسب حداقل امتیاز را در دستور کار قرار می دهند؛ اما این موضوع در دو بازی اخیر سرخ ها شدت بیشتری یافت تا واکنش هایی را هم به دنبال داشته باشد. قرمزپوشان پایتخت در مقابل سیاه جامگان توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ اما نمی توانستند از لایه های دفاعی پرتعداد حریف عبور کرده و توپ را وارد دروازه عین افشار کنند تا این که علی علیپور در آخرین دقیقه از وقت قانونی مسابقه فرصت طلبی کرد و بازی را به نفع پرسپولیس تمام کرد. یک هفته بعد گسترش با همین روش، تا آستانه پیروزی مقابل تیم صدرنشین لیگ پیش رفت؛ اما سیامک نعمتی، مانع از شکست پرسپولیس شد.

 

حال به نظر می رسد باتوجه به 3 بازی اخیر بین پرسپولیس و پیکان، مجید جلالی نیز با همین روش مقابل سرخ ها به میدان خواهد رفت. لغزش های شاگردان ایوانکوویچ در دو بازی اخیر سبب شده تا هواداران انتظار یک نمایش اقتدار را در ورزشگاه شهدای شهر قدس داشته باشند و پروفسور نیز یک هفته تمام روی این موضوع فکر کرده و شاگردانش را تمرین داده است.

 

او در نشست خبری پیش از بازی در پاسخ به سوالی در همین خصوص گفت:« طبیعی است که بخش عمده بازی آنها به شیوه بازی ما ارتباط دارد و بستگی به این دارد که چقدر نوع بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم، اما ما در تمرینات و در پروسه‌های مختلف روی تیم‌های بسته و هجومی کار می‌کنیم.»

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« تیم‌های مقابل ما بسته و دفاعی بازی می‌کنند؛ اما بیش از ۷۰ درصد مالکیت بازی در اختیار ما بود و در هر بازی حدود ۸ موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشتیم؛ اما متاسفانه به دلیل نداشتن تمرکز و آرامش کافی در ضربات آخر این شانس‌ها از دست رفت.»

دیدگاه‌ها