کد خبر : 1500260 | 05 بهمن 1396 ساعت 17:14 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ها تاکتیک ما را متوجه شده اند

فلاحت‌زاده: جوان‌ها باید از فرصت استفاده کنند

در غیاب فیروز کریمی، دستیار او توقف خانگی مجدد گسترش را ناشی از خوانده شدن دست این تیم می داند.

فلاحت‌زاده: جوان‌ها باید از فرصت استفاده کنند

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت تهران، با اشاره به اینکه امروز، بازی کاملاً بسته‌ای را شاهد بودیم، اظهار داشت: اغلب تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند، بسته بازی می‌کنند و فکر می‌کنم تیم‌ها سیستم ما را متوجه شده‌اند و باید تغییر تاکتیک دهیم.


مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه برای این بازی چند بازیکن را در اختیار نداشتیم، ابراز داشت: ما با شرایط سختی پا به این مسابقه گذاشتیم و چند بار بازیکنان جناح‌های چپ و راست خود را تغییر دادیم.


وی در ادامه افزود: همچنین از بازیکنان جوان در این مسابقه استفاده کردیم که نتوانستند خواسته‌های ما را اجرا کنند.


فلاحت زاده با تاکید بر اینکه وقتی کادر فنی به یک بازیکن جوان بها می‌دهد او باید از این موقعیت بهترین استفاده را ببرد، تصریح کرد: بازیکنان جوان باید توانایی‌های خود را نشان دهند. ما به بازیکنان جوان بها می‌دهیم و آنها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.


فرشاد فلاحت زاده با تمجید از عملکرد تیم نفت تهران، خاطرنشان کرد: نفت تیم خوبی شده و پس از آمدن کادر فنی جدید به این تیم دیگر مانند سابق نیست و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی در ترکیب دارد که مقابل ما از آنها استفاده و به ما فشار وارد کردند.


وی ادامه داد: ما هم می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، استفاده کنیم و در یکی از تاکتیک هایمان علیرضا ارجمندیان را به زمین فرستادیم، ولی خواسته‌های ما را در زمین اجرا نکرد و او را تعویض کردیم.


فلاحت‌زاده دریافت گل تساوی را حاصل اشتباه خط دفاعی دانست و بیان داشت: طی هفته گذشته نفت را آنالیز کرده بودیم و حتی در تمرینات گفته بودیم که چه کسی می‌تواند برای آنها گل بزند، اما متأسفانه روی همان شیوه دروازه‌مان باز شد.


مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش عنوان کرد: برخی از بازیکنان ما از انجام وظایف خود کوتاهی کردند و متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.


شایان ذکر است، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز – پنج شنبه 5 بهمن، مقابل نفت تهران با تساوی یک-یک متوقف شد.

دیدگاه‌ها