کد خبر : 1500296 | 05 بهمن 1396 ساعت 18:17 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفرین به جای فریاد

تارتار شمشیر را برای کرمانشاهی از رو بست (عکس)

پارسی ها که در هفته های اخیر نسبت به روند قضاوت های بازی هایشان معترض بودند امروز و در بازی با استقلال اعتراض هایشان به اوج رسید.

به گزارش " ورزش سه" مهدی تارتار در پایان بازی با استقلال و در حالیکه با 4 گل این بازی حساس را باخته بود اعلام کرد که داور این بازی را به خاطر تصمیمات اشتباهش نمی بخشد و گفت (نقل به مضمون): «داور را نفرین می کنم.»


دلیل ناراحتی تارتار به خاطر ضربه پنالتی که به سود استقلال گرفته شد و همچنین اخراج روح الله سیف اللهی است. تارتار معتقد است که رضا کرمانشاهی نه تنها یک پنالتی نادرست را برای این تیم گرفته بلکه خطای پنالتی روی بازیکن پارس را ندیده و اخراج سیف اللهی نیز اشتباه بوده است.


البته که براساس نظر کارشناس داوری پنالتی های اعلام شده به سود دو تیم تصمیماتی اشتباه بوده ضمن اینکه خطای پنالتی روی سیف اللهی انجام نشده است.  البته آنجایی که تارتار می گوید اگر پنالتی استقلال درست بود پس باید خطای روی سیف اللهی هم پنالتی اعلام می شد با نظر کارشناس داوری تطابق دارد.


با این وجود اظهارات تند مهدی تارتار درباره رضا کرمانشاهی و کمیته داوران می تواند در این هفته واکنش های متفاوتی را به همراه  داشته باشد . او اعلام کرده که کرمانشاهی در حد قضاوت این بازی نبوده و شاید این شائبه ها توسط کمیته داوران پاسخ داده شوند.


عکس: امیر حسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها