کد خبر : 1500502 | 06 بهمن 1396 ساعت 16:39 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظ طارمی، سلام آقای گلی (عکس)

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان دوباره موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. در این نیمه هر دو مهاجم پرسپولیس موفق به گلزنی شدند و بستر پیروزی یک نیمه ای تیمشان مقابل پیکان را فراهم کردند.

 

علی علیپور، آقای گل لیگ هفدهم که تا پایان هفته قبل با 12 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر بود، گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر رساند و پس از یک هفته ناکامی دوباره نام خود را در فهرست گلزنان پرسپولیس ثبت کرد.

 

علیپور که چند هفته ای است خطر مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب آهن را پشت سر خود احساس می کند، با یک ضربه قاطع چکشی و یک سلام نظامی به عنوان خوشحالی پس از گل، میخ را در هفته بیست و یکم لیگ محکم کوبید تا امیدهای گلزن های ذوبی ها و البته بازیکنانی مثل قاضی و آل کثیر را کمرنگ تر از قبل کند.

 

مهاجم جوان پرسپولیس حالا با 13 گل فاصله خود را با تعقیب کننده هایش بیشتر کرد و نشان داد که می خواهد همچنان دست نیافتنی بماند. در روزهایی که دوباره جنجال های رفتن مهدی طارمی از پرسپولیس اوج گرفته و آتش اختلاف در برخی مسائل حول این تیم شعله ور شده، فشار روی مهاجمان پرسپولیس بیش از پیش شده و علیپور هم لازم می بیند که با به کار گرفتن ماکزیمم توان و قدرتش دوباره در ترکیب تیم برانکو خودنمایی کند.

 

آماده ماندن علیپور در هفته های باقیمانده لیگ هفدهم و رقابت های آسیایی، مهم ترین فاکتوری است که مهاجم شماره 70 پرسپولیس نیاز دارد برای اینکه پس از برانکو، خودش را به کی روش هم ثابت کند. هرچند فرصت برای قانع کردن مرد پرتغالی تنها چند ماه است.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها