کد خبر : 1500529 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:40 | 100.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد

سرمربی پیکان قهرمانی پرسپولیس را به برانکو تبریک گفت.

جلالی: قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی بعد از اولین باخت خانگی برابر پرسپولیس گفت: سرنوشت بازی در 10 دقیقه ابتدایی رقم خورد و در مقابل یک تیمی مانند پرسپولیس که مهاجمان خوبی در اختیار دارد، حق اشتباه نداریم و باید غرامت بدهیم و بازنده باشیم. در 15 دقیقه ابتدایی خیلی بد بودیم و هر چند بعد از آن نبض بازی را در اختیار گرفتیم؛ اما در خط حمله قوی نبودیم تا گل بزنیم. بعد از گل اول و دو بر یک شدن بازی، نتوانستیم استفاده کنیم. به غیر از دو یا سه بازیکن، از بقیه ناراضی هستم.

 

سرمربی پیکان درباره افت این تیم در نتیجه گیری، تصریح کرد: بیش از هفت یا هشت بازی است که خوب بازی می کنیم و باید روند نتیجه گیری تغییر کند. این ماموریت من است و باید نتایج را تغییر دهم.

 

جلالی در ادامه درباره استفاده از بازیکنان تیم ها، افزود: ما خیلی بودجه برای نقل و انتقالات نداشتیم، زیرا بودجه صرف تیم های پایه می شود. ما اگر بخواهیم در نقل و انتقالات بازیکن بگیریم، باید هزینه کنیم؛ اما با توجه به مشکلات مالی، توان رقابت ما بسیار پایین است.

 

وی در پایان درباره نقش حاشیه ها در نتیجه نگرفتن این تیم، تصریح کرد: حاشیه ها تمرکز ما را تا حد زیادی تخریب کرد. به آقای برانکو تبریک می گویم و قهرمانی آنها نیز مبارک باشد.

دیدگاه‌ها