کد خبر : 1500559 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:54 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید به برانکو و تیمش تبریک گفت

جلالی: در بازی رفت دفاع کردیم اما ناسزا شنیدیم

سرمربی پیکانی ها در نشست مطبوعاتی خود نیز پیشاپیش قهرمانی پرسپولیسی ها را تبریک گفت.

جلالی: در بازی رفت دفاع کردیم اما ناسزا شنیدیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پس از پایان دیدار پیکان برابر پرسپولیس گفت: بازی در پانزده دقیقه ابتدایی سرنوشتش تعیین شد. در برابر تیمی که مهاجمانی دارد که می توانند از ساده ترین توپ ها گل بسازند کسی حق اشتباه ندارد و اگر اشتباه کرد باید تحقیر شود و من برای پانزده دقیقه ابتدایی بازی خیلی ناراحتم. بعد از آن توانستیم بازی را تحت کنترل خود در بیاوریم؛ ولی به هرحال آنقدر زور نداشتیم که بتوانیم از برتری خودمان گل بسازیم و زمانی که بازی را دو بر یک کردیم و امیدوار شدیم و به بازی برگشتیم همه دیدند که روی یک اشتباه خیلی خیلی معمولی و ساده دروازه خود را باز شده دیدم و اختلاف دو تیم بیشتر شد.


او ادامه داد: در بازی رفت وقتی زود گل را زدیم باید از گل مان دفاع می کردیم، همانطور اگر زود دروازه مان باز شد باید حمله می کردیم تا بتوانیم گل خورده را جبران کنیم. کاری که ما در دور رفت بعد از گل مان کردیم همان کار را پرسپولیس در بازی برگشت کرد بنابراین ما نباید محکوم باشیم. 30 سال است که من کار میکنم و با پرسپولیس بازی کردم و همیشه دو حالت داشته است یا آنها پیروز می شوند که یعنی پرسپولیس خوب بوده یا ما برنده می شویم که یعنی پرسپولیس خوب نبوده است. یعنی در معادله رویارویی با این تیم ما هیچ جایی نداریم. اگر روزی ببریم محکوم هستیم به دفاع کردن. شما نیمه دوم امروز را دیدید حالا باید به پرسپولیس اعتراض کرد که چرا دفاع کرد؟ معلوم است که این قاعده بازی است و هر تیم باید از گل خود دفاع کند؛ اما شما دیدید که در بازی رفت چقدر به ما حمله کردند و چقدر ناسزا شنیدیم و این اصلا منصفانه نیست.


جلالی درباره پرسپولیسی ها نیز گفت: البته باید یک واقعیت را بگویم، پرسپولیس به تمامی معنا الان تیم خوبی است و من باید به آقای برانکو و پرسپولیسی ها تبریک بگویم که تیم بسیار خوبی ساخته اند. آنها شایسته قهرمانی هستند و باید پیشاپیش قهرمانی آنها را تبریک گفت.


سرمربی پیکانی در پایان راجع به تغییرات این تیم در طول دیدار گفت: وقتی قبل از بازی، تاکتیک را طراحی می کنیم، پیش بینی نمی کنیم که در ده دقیقه ابتدایی دو گل بزنیم یا دو گل دریافت کنیم. ما تاکتیک تیم را طراحی می کنیم؛ اما پس از حضور در میدان و اتفاقاتی که می افتد در نوع بازی نفرات خود تغییراتی ایجاد می کنیم.

دیدگاه‌ها