کد خبر : 1500627 | 07 بهمن 1396 ساعت 08:39 | 204.8K بازدید | 0 دیدگاه

هرمان آکوالا جدیدترین گزینه وینفرد شفر

مهاجم کامرونی استقلال به تهران رسید

آخرین گزینه باشگاه استقلال برای تقویت خط حمله این تیم بامداد امروز وارد تهران شد تا تست های پزشکی را انجام بدهد.

مهاجم کامرونی استقلال به تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، طلسم جذب مهاجم خارجی در استقلال به یکی از سوژه های جالب توجه در اردوی این تیم تبدیل شده است تا جایی که در طول دو هفته گذشته سه بازیکن تا آستانه امضای قرارداد پیش رفتند؛ اما در آخرین لحظه حضور آنها در جمع آبی های پایتخت منتفی شد.


با این وجود پیگیری های باشگاه برای تقویت خط حمله ادامه پیدا کرد تا این که آخرین گزینه استقلال برای پیوستن به این تیم بامداد امروز وارد تهران شد تا با انجام تست های پزشکی، قرارداد خود را به امضا برساند. هرمان آکوالا جدیدترین نامی است که استقلالی ها در پی امضای قرارداد با او و تقویت خط حمله خود هستند.


این بازیکن که در سکوت خبری وارد تهران شد چهارمین نامی است که تا یک قدمی امضای قرارداد با استقلال پیش آمده؛ اما با اتفاقات رخ داده برای گزینه های قبلی تا زمانی که قراردادش به صورت رسمی امضا نشود نمی توان حضور او در جمع شاگردان شفر را قطعی دانست.


جالب این که قبل از حضور مهاجم کامرونی در تهران قرار بود مهاجمی 27 ساله از زیمبابوه وارد تهران شود. متیو روسیکی از باشگاه آمریکن تونس گزینه دیگر مربی آلمانی و باشگاه استقلال بود که در آخرین لحظه از حضور در تهران پشیمان شد تا خشم آبی های پایتخت را برانگیزد.

 

هرمان آکوالا مهاجمی 27 ساله با یک متر 86 سانتی متر قد بیشتر دوران فوتبال حرفه ای خود را در فوتبال شرق آسیا سپری کرده است. او در فصل گذشته در لیگ دسته اول چین برای باشگاه ژینژیانگ تیان شیدا بازی کرد که طی 24 بار حضور در میدان موفق به 10 بار گلزنی شد. او همچنین سابقه حضور در لیگ تایلند با پیراهن بوریرام را نیز دارد.

 

 

دیدگاه‌ها